گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL) امکان شارژ 18 واتی ندارد

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL)

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL) , یکی از گوشی های پر حاشیه ای بود که مشکلات زیادی داشت. گویا این مشکلات پایانی ندارد حتی در برخی از سایت ها نیز دیده ایم تعدادی از گوشی های  پیکسل 2 ایکس ال فاقد سیستم عامل بوده و همان گونه وارد بازار شده است.

اما علاوه بر این ها اخیرا یکی دیگر از مشکلات جدید گوگل پیکسل 2 ایکس ال مشخص شده است. بر اساس اخباری که درباره این گوشی منتشر شده بود ما انتظار یک باتری قوی 10.5 واتی را داشتیم اما حتی توانایی 18 واتی نیز مشاهده نشد.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL)بر اساس گزارشات یکی از کاربران گوگل پیکسل 2 ایکس ال قدرت شارژ این گوشی حدود 10.5 وات است. این در صورتی است که گوگل بیان کرده بود پیکسل 2 ایکس ال با یک شارژر 18 واتی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار خواهد داد. اما ما شاهد کاهش قدرت گوشی از 10.5وات بوده و پس از گذشت یک مدت طولانی شارژ کردن تنها 65٪ شارژ شد.

هر چند که این کار باعث افزایش طول عمر باتری شده و شاید به عنوان یک گزینه مثبت برای این گوشی باشد. اهالی مانتین ویو حرف‌های دیگری درباره سیستم شارژ گوگل پیکسل 2 ایکس ال دارند که با این اخبار متفاوت است. با این شرایط احتمال دارد اشکالات و خطا های دیگری نیز در این گوشی مشاهده شود.

کمپانی گوگل نیز تاکنون در خصوص مشکلات این گوشی حرفی به میان نیاورده و باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی چه دلایلی برای این مسائل ارائه خواهد داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 15 نمادهای نوار وضعیت بازطراحی شده دارد

نظرات در مورد : گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL) امکان شارژ 18 واتی ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *