لپ تاپ Gram 17 ال جی با مشخصات بهتر در راه است

لپ تاپ Gram 17 ال جی با مشخصات بهتر در راه است

ال‌جی سرانجام تاریخ عرضه و قیمت جدیدترین لپ‌تاپ‌های Gram 17 خود را اعلام کرد. آخرین نسخه از این مجموعه محبوب از لپ‌تاپ‌های سبک وزن در اول فوریه وارد بازار می‌شود. اوایل امسال در نمایشگاه CES 2023، ال‌جی به‌روزرسانی‌های سری Gram خود از جمله Gram 17 را نیز به نمایش گذاشت. Gram17 اکنون دارای نرخ نوسازی متغیر، پشتیبانی از Dolby Atmos و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل است. این سری جدید “LG Gram Pro” نامگذاری شده است، اما به سادگی با عنوان “LG Gram 17” در وب سایت LG ذکر می شود.

به نظر می رسد ال جی دو مدل را روانه بازار خواهد کرد. نسخه ارزان‌تر دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3050، 16 گیگ رم و 1 ترابایت SSD است. از سوی دیگر، نسخه بالاتر از همان GPU اما 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت SSD بهره می برد. هر دو مدل فوق مجهز به پردازنده‌های Core i7-1360P اینتل خواهند بود.

سایر مدل‌های گرم در اندازه‌های 16، 15 و 14 اینچی نیز قرار است اواخر امسال ارتقا پیدا کنند. این مدل‌های جدید که شامل مدل‌های 17Z90R، 16Z90R، 15Z90R و 14Z90R می‌شوند، با هدف ارائه تعادلی در عملکرد و قابلیت حمل به کاربران ارائه می‌شوند. ال‌جی ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ‌ها به آخرین پلت‌فرم اینتل Evo، پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050، پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل، رم LPDDR5 و Gen4 NVMe SSD مجهز شده‌اند و به راحتی می‌توانند کارهای سخت را انجام دهند. با وجود طراحی سبک وزن، لپ‌تاپ‌های Gram جدید دارای باتری بزرگی هستند که می‌تواند بیش از 20 ساعت پخش ویدئو را با یک بار شارژ ارائه دهد.

شایان ذکر است که Gram 17 جدید با Gram Style رنگین کمانی و Gram UltraSlim 16 اینچی که اوایل امسال در CES نیز رونمایی شدند، متفاوت است. اگرچه این مدل‌ها ممکن است چشم‌نواز باشند، اما این Gram 17 آزمایش‌شده و آزمایش‌شده است که ممکن است برای بسیاری از مشتریان در سال ۲۰۲۳ انتخابی کاربردی‌تر و قابل اعتمادتر باشد. لپ‌تاپ‌ها را می‌توان از طریق وب‌سایت رسمی ال‌جی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب پس از عرضه خریداری کرد. مدل پایه 1999 دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که گزینه بالاتر با قیمت 2299 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ال جی و معرفی دوربین تله فوتو جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Gram 17 ال جی با مشخصات بهتر در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *