لپ تاپ Alienware m17 دل با نمایشگر 480 هرتز از راه می رسد

لپ تاپ Alienware m17 دل با نمایشگر 480 هرتز از راه می رسد

شرکت آمریکایی Dell، سازنده رایانه شخصی، مدل های Alienware m17 و x17 را به مجموعه لپ تاپ های گیمینگ خود اضافه کرده است. این مدل ها نسخه های پیشرفته لپ تاپ های Alienware m17 R5 و x17 R2 هستند. آنها دارای صفحه نمایش 17 اینچی با نرخ نوسازی بالای 480 هرتز بوده و همچنین یک گزینه AMD Advantage Edition Alienware m17 R5 نیز موجود است.

Alienware m17 و x17 با نرخ نوسازی نمایشگر 480 هرتزی عرضه می شود. این یک گزینه هیجان انگیز در تجربه گیمینگ است و تنها چند مدل نزدیک به 480 هرتز محسوب می شود. ایسوس اخیرا اولین مانیتور دسکتاپ را معرفی کرد که از نرخ نوسازی 500 هرتز پشتیبانی می کند. هر دو مدل m17 و x17 از وضوح نمایشگر FHD پشتیبانی می‌کنند و تجربه بازی قانع‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به گیم ارائه می‌دهند. آنها همچنین دارای نمایشگری با نرخ پاسخگویی 3 میلی ثانیه هستند تا با نرخ نوسازی بالا همراه شوند.

مدل‌های Alienware m17 و x17 دارای پردازنده‌ و گرافیک قدرتمند، با ویژگی‌های توسعه‌یافته مانند Advanced Optimus برای نرخ فریم بالاتر هستند. این تنظیمات برای بازی های قدیمی و همچنین بازی های مدرن بهینه است. لپ‌تاپ‌های بازی جدید همچنین می‌توانند نظر طیف گسترده‌ای از عموم کاربران گیمینگ را جلب کنند. AMD Advantage Alienware m17 R5 دارای هر دو CPU و GPU شرکت AMD است. لپ تاپ را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که عملکرد آن را بهبود بخشد و از حافظه دسترسی هوشمند، گرافیک AMD Smart Access و غیره استفاده کند.

لپ تاپ های جدید Alienware بین 1599 تا 2249 دلار فروخته می شوند. با این حال، Alienware m17 و x17 جدید با نرخ رفرش 480 هرتز بسیار گران تر از مدل های استاندارد هستند. برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت امریکایی دل مراجعه کنید. این کمپانی سخت در تلاش بوده مدل های حرفه ای را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه نمایشگر 500 هرتزی گیمینگ Alienware مشخص شد

نظرات در مورد : لپ تاپ Alienware m17 دل با نمایشگر 480 هرتز از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *