لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 اچ پی معرفی شد

لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 اچ پی معرفی شد

در انجمن HP Amplify Executive، این شرکت لپ تاپ Dragonfly Folio G3 و آل این وان اچ پی 34 اینچی AIO را معرفی کرد. گفته می شود که آنها از افرادی که در محیط کار ترکیبی شکوفا می شوند حمایت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که این دو محصول محاسباتی ارائه می دهند، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اچ پی Dragonfly Folio G3 یک لپ تاپ دو در یک است که تولیدکنندگان محتوا را هدف قرار داده است. می توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد و صفحه نمایش را می توان در نزدیکی ترک پد به جلو کشید. این دستگاه از قابلیت لمس پشتیبانی می کند و با قلم استایلوس سازگار است. Folio G3 دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی در پنل OLED یا IPS است. این کیبورد با سایز کامل ضد لغزش و یک دوربین وبکم ۸ مگاپیکسلی RGB+IR ارائه می‌شود. در قسمت جلو صدا، لپ‌تاپ مجهز به بلندگوهای چهارگانه است که توسط Bang و Olufsen بهینه شده‌اند.

در بخش پردازشی، اچ پی Dragonfly Folio G3 به پردازنده Core i7 نسل دوازدهم همراه با پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe مجهز شده است. حداکثر 32 گیگابایت رم از نوع DDR5 و 2 ترابایت حافظه SSD بوده و انرژی این لپ تاپ توسط یک باتری 53 وات ساعتی تامین می شود و با سیستم عامل ویندوز 11 کار می کند. گزینه های اتصال در دستگاه شامل دو پورت Thunderbolt، WiFi-6E، بلوتوث 5.2 و همچنین نسخه های اختیاری 5G و 4G LTE می شود.

اچ پی Dragonfly Folio G3 دارای برچسب قیمتی 2379 دلاری بوده و در دسترس بودن دقیق هنوز مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که در ماه‌های آینده وارد بازار شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند مورد اشاره محصول را بزودی عرضه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HP Elite X3 ll با مخصات فوق العاده اشمی تواند بازار گوشی های ویندوزی را گرم کند

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی Dragonfly Folio G3 اچ پی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *