لپ تاپ لنوو YOGA Pro 2023 در راه است

لپ تاپ لنوو YOGA Pro 2023 در راه است

لنوو در حال گرم شدن است تا نسل جدیدی از نوت بوک های تجاری نازک و سبک خود را تحت برندهای YOGA عرضه کند. این شرکت یک تصویر تیزر برای Yoga Pro 2023 به اشتراک گذاشته است که با شگفتی هایی همراه است.

در حالی که انتظار می‌رود این لپ‌تاپ طراحی فوق‌العاده باریک و سبک وزن خود را حفظ کند، تیزر نشان می‌دهد که نوت‌بوک آینده به رم خیره‌کننده 32 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت به صورت استاندارد مجهز خواهد بود. در مقابل، سری YOGA Pro 2022 تنها با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در نوع Core i9 عرضه شد. این بدان معنی است که مدلی با گزینه های ذخیره سازی کمتر برای YOGA Pro 2023 وجود نخواهد داشت. مدل ها احتمالا فقط در مدل پردازنده متفاوت خواهند بود. انتظار داریم که این شرکت علاوه بر مدل Core i9، مدلی با آخرین پردازنده Core i7 معرفی کند. همچنین ممکن است مدلی با چیپست AMD Ryzen وجود داشته باشد.

از نظر طراحی، YOGA Pro 2023 سبک طراحی نسل قبلی را بدون هیچ تغییر اساسی در طراحی اتخاذ کرده است. با این حال، لپ‌تاپ بهبودهایی در گزینه رنگ و تنظیمات کوچک در اینجا و آنجا برای ایجاد ظاهری بهتر خواهد داشت.

از نظر رابط، لنوو YOGA Pro 2023 دارای رابط HDMI، دو درگاه Type-C، یک درگاه Type-A، یک پورت هدفون 3.5 میلی متری و یک سوئیچ کنترل الکترونیکی دوربین خواهد بود. مطمئناً هنگام معرفی این لپ تاپ، جزئیات بیشتری در مورد آن به دست خواهیم آورد. هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition معرفی شد

نظرات در مورد : لپ تاپ لنوو YOGA Pro 2023 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *