رونمایی لنوو از صفحه کلید و ماوس ارگونومیک

رونمایی لنوو از صفحه کلید و ماوس ارگونومیک

لنوو مجموعه جدیدی از لوازم جانبی ارگونومیک را با الهام از فرم انسان عرضه کرده است. صفحه کلید اسپلیت بی سیم Lenovo Go و ماوس عمودی Lenovo Go دارای طراحی ارگونومیک هستند. لوازم جانبی جدید توسط تیم نوآوری طراحی لنوو با تمرکز بر استفاده راحت ساخته شده است. هر دو لوازم جانبی برای کاهش فشار روی عضلات و مفاصل طراحی شده اند.

مجموعه ارگونومیک لنوو (شامل صفحه کلید و ماوس) برای حداکثر راحتی کاربر نهایی و افزایش بهره وری طراحی شده است. هر دو لوازم جانبی جایزه طراحی خوب 2022 را دریافت کرده اند. صفحه‌کلید اسپلیت بی‌سیم Lenovo Go دارای یک کلید جزیره‌ای با بازتاب 13 درجه است و مچ دست را در هنگام استفاده صاف می‌کند. برخلاف صفحه کلیدهای معمولی، فشار وارده بر مفاصل مچ دست شما را تسکین می دهد. کج شدن ناحیه کلیدی عضلات بازو را قادر می سازد تا در زاویه طبیعی آرام تری قرار گیرند.

صفحه‌کلید اسپلیت بی‌سیم لنوو دارای یک قسمت جلویی است که می‌توان آن را 4 درجه بالاتر از قسمت پشتی آن بالا برد. این طراحی که با کیبوردهای معمولی فاصله دارد، تجربه نوشتن را افزایش می دهد و از کشیدگی مچ دست / سندرم تونل کارپ جلوگیری می کند. رایزر شیب منفی را می توان از صفحه کلید جدا کرد. هنگام تایپ کردن روی سطح پایین یا هنگام ایستادن مفید است. کلیدهای صفحه اصلی و پیکان نیز برای دسترسی آسان در هنگام تایپ قرار گرفته اند.

ماوس عمودی بی‌سیم Lenovo Go به کاهش فشار روی دست‌هایی که برای مدت طولانی روی میزها قرار می‌گیرند کمک می‌کند. این حالت طبیعی دست دادن را با گرفتن کف دست 45 درجه برای کنترل بهتر و کاهش فشار عضلانی تکرار می کند. این طرح استفاده از عضلات بزرگتر بازو را ترویج می کند و احتمال پرونیشن را کاهش می دهد. طراحی موس عمودی بی‌سیم Go نیز احتمال ابتلا به سندرم تونل کارپال را کاهش می‌دهد. زاویه و انحنای ماوس استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

هنوز جزئیاتی برای عرضه کیبورد اسپلیت بی سیم Lenovo Go و ماوس عمودی لنوو وجود ندارد. طراحی نوآورانه آنها هر دو لوازم جانبی را در موقعیتی عالی قرار می دهد تا در بازار مورد استقبال قرار گیرند.

بیشتر بخوانید  لنوو و رونمایی از کروم بوک اقتصادی جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لنوو از صفحه کلید و ماوس ارگونومیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *