دستگاه های Wear OS رابط کاربری جدید دریافت می کنند

دستگاه های Wear OS رابط کاربری جدید دریافت می کنند

پوشیدنی‌های Wear OS ممکن است شروع به نگاه کردن به قسمت کنند زیرا یک فرو رفتن عمیق APK جدید برخی تغییرات احتمالی جدید را نشان می‌دهد. به نظر می رسد آخرین بررسی 9to5Google در کدنویسی اندروید 14 نشانه هایی از بازنگری اساسی Material You را برای دستگاه های Wear OS نشان می دهد. زبان طراحی گوگل چیزهای زیادی را در جدول به ارمغان آورد، از جمله یک طرح رنگ منحصر به فرد بسته به پس زمینه کاربر و حتی نمادهای منحصر به فرد برای برنامه ها. این کد ظاهرا نشان می دهد که گوگل به دنبال اضافه کردن پشتیبانی از رنگ های پویا در ساعت های Wear OS است. شواهد 9to5 برای تأیید این موضوع، رشته «DYNAMIC_COLOR_THEME_ENABLED» در کد اندروید 14 است که در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اخیراً فاش شده مشاهده شده است.

با توجه به اینکه ساعت‌های هوشمند Wear OS بر روی اندروید 11 اجرا می‌شوند و نه آخرین نرم‌افزار اندروید 13، بسیار تاثیرگذار است. با وجود دو تکرار از نرم افزار پشت سر، منطقی است که چرا دستگاه های Wear OS فقط فرم ساده شده Material You را برای کاربران اجرا می کنند. برای گسترش، 9to5 همچنین سرنخ‌هایی پیدا کرده است که می‌تواند به ارتقای دستگاه‌های Wear OS به جدیدترین نرم‌افزار اندروید 13 برای پشتیبانی از عناصر رنگارنگ و سایر ویژگی‌هایی که بسیاری از بهترین تلفن‌های اندرویدی در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنند اشاره کند. با این حال، دستگاه‌ها می‌توانند این پتانسیل را داشته باشند که اندروید 13 را به طور کامل نادیده بگیرند و در صورت کاهش آن، با اندروید 14 استفاده کنند. علاوه بر این، موادی که احتمالاً به دستگاه‌های Wear OS وارد می‌شوند به این معنی است که موضوع فعلی تلفن جفت‌شده شما را منعکس می‌کند تا واقعاً احساس کنید که این دو با هم جفت شده‌اند.

هنوز در مورد نحوه عملکرد رنگ‌های پویا Material You در ساعت پیکسل تردید وجود دارد. همانطور که 9to5 توضیح می‌دهد، بسیاری از توسعه‌دهندگان دستگاه‌های Wear OS از Google می‌خواهند تا از رنگ سیاه به عنوان طرح اصلی در عناصر سیستم خود و حتی پس‌زمینه صفحه‌های ساعت خاص برای صرفه‌جویی در مصرف باتری استفاده کند. در طول بررسی ما از Pixel Watch، متوجه شدیم که عمر باتری بسیار وحشتناک است و بسته به استفاده، باید حداقل دو بار در یک روز آن را روی شارژر قرار دهید. ممکن است دستگاه به سرعت شارژ شود (برای لذت بردن کاربر)، اما داشتن ساعتی که سریع‌تر تخلیه می‌شود می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

بیشتر بخوانید  گوگل ویژگی ایمیل داینامیک را برای نسخه های اندروید و iOS جیمیل ارائه داد

در حال حاضر، تا زمانی که اندروید 14 پیشرفت کند و گوگل با یک بیانیه رسمی ارائه شود، همه چیز شگفت انگیزی است که ما داریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگاه های Wear OS رابط کاربری جدید دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *