لپ تاپ قدرتمند دل Alienware M18 معرفی شد

لپ تاپ قدرتمند دل Alienware M18 معرفی شد

در نمایشگاه Consumer Electronics Consumer Electronics Consumer Electronics Show 2023 (CES)، دل تعداد زیادی لپ تاپ گیمینگ جدید را معرفی کرده است. در میان محصولات جدید، برند آمریکایی Alienware M18 را معرفی کرده است که یک ماشین بازی با نمایشگر بزرگ است. در سال 2015، شرکت تابعه دل یک نسخه محدود 18 اینچی با پردازنده گرافیکی دوگانه، چهار هارد دیسک و یک پردازنده گرافیکی قابل ارتقا عرضه کرد. برای دانستن آنچه که Alienware M18 خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

Dell Alienware M18 دارای صفحه نمایش 18 اینچی با دو پنل – وضوح QHD+ با نرخ تازه سازی 165 هرتز و دیگری با وضوح FHD+ با نرخ تجدید 480 هرتز است. این دستگاه دارای زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه، روشنایی 300 نیت، طیف رنگی 100 درصدی DCI-P3 و فناوری ComfortView Plus است که هدف آن کاهش انتشار نور آبی است.

Alienware M18 دارای طراحی جدید Legend 3.0 است که برای ارائه عملکردی عالی در شاسی باریک خود تبلیغ می شود. دارای ضخامتی برابر با مدل قبلی خود با بالا و پایین آلومینیومی است. گزینه ای برای انتخاب بین دو صفحه کلید با اندازه کامل وجود دارد، صفحه کلید Perkey AlienFX با نور پس زمینه یا CherryMX با نور پس زمینه مکانیکی بسیار کم مشخصات. این لپ تاپ دارای یک وب کم 720p با سنسورهای IR است.

Dell Alienware M18 دارای پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core i9 به همراه پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4090 است. همچنین در اواخر امسال در AMD Ryzen و CPU و GPU Radeon در دسترس خواهد بود. این دستگاه تا 64 گیگابایت رم از نوع DDR5 و 9 ترابایت حافظه SSD دارد. دو اسلات DDR5 SO-DIM قابل تعویض توسط کاربر وجود دارد. این لپ تاپ همچنین به رابط حرارتی Element 31 شامل هفت لوله حرارتی، محفظه بخار منبسط شده و چهار فن بسیار نازک برای عملکرد خنک کننده بهتر مجهز شده است. Alienware M18 توسط یک واحد باتری 97 وات ساعت با یک آداپتور برق عظیم 330 وات در جعبه تغذیه می شود.

برای کسانی که مایل به خرید لپ تاپ با نمایشگر بزرگ نیستند، یک نوع 16 اینچی از Alienware M18 به نام M16 نیز وجود دارد. به جز اندازه صفحه نمایش، مشخصاتی مشابه M18 دارد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ قدرتمند دل M18 آلین ور معرفی شد

Dell Alienware M18 دارای برچسب قیمت اولیه 2099 دلار در ایالات متحده است، با این حال، این شرکت اعلام کرده است که تنها مدل های با مشخصات بالاتر در ابتدا در دسترس خواهند بود. مدل های پایه در تاریخ بعدی در دسترس خواهند بود. Alienware M16 از 1899 دلار شروع می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ قدرتمند دل Alienware M18 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *