گوشی Black Shark 4S سیزدهم اکتبر معرفی می شود

گوشی Black Shark 4S سیزدهم اکتبر معرفی می شود

بلک شارک برند گیمینگ شیائومی بوده که هر سال چند مدل محصول از جمله گوشی هوشمند گیمینگ ارائه می‌دهد. در این بین باید به گوشی Black Shark 4S پرداخت که قرار است سیزدهم اکتبر شاهد رونمایی آن باشیم.

گزارشات اخیر نشان می دهد که Black Shark در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند جدید Black Shark 4S و Black Shark 4S Pro به عنوان نسخه های به روز شده برای گوشی های Black Shark 4 و 4 Pro است که در اوایل سال جاری معرفی شد. امروز ، این شرکت از طریق چWeibo فاش کرد که Black Shark 4S در روز 13 اکتبر امسال رونمایی می شود.

در پوستر تبلیغاتی زیر فقط به مدل Black Shark 4S اشاره شده است. با این حال ، به احتمال زیاد این شرکت احتمالا نسخه Pro را در کنار آن عرضه کند. با نگاهی دقیق تر به پوستر مشخص می شود که Black Shark 4S مجهز به یک واحد دوربین سه گانه افقی مانند سری قبلی است. این شرکت هنوز مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را تایید نکرده است.

گوشی Black Shark 4S سیزدهم اکتبر معرفی می شود

گفته می شود Black Shark 4S Pro دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 144 هرتز ، پردازنده Snapdragon 888 Plus و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات است. برای یادآوری ، Black Shark 4 Pro مجهز به تراشه Snapdragon 888 است. همچنین گفته شده که دستگاه با دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) وارد بازار می شود. احتمالاً، از همان سیستم دوربین سه گانه ای که در Black Shark 4 Pro وجود داشت، استفاده خواهد کرد.

به احتمال زیاد Black Shark 4S همچنین دارای صفحه نمایش 144 هرتز و شارژ سریع 120 واتی است. Black Shark 4 مجهز به Snapdragon 870 بود. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی بلک شارک 5 پرو با صفحه نمایش 144 هرتزی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Black Shark 4S سیزدهم اکتبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *