لنوو و معرفی 8 لپ تاپ و کروم بوک جدید

لنوو و معرفی 8 لپ تاپ و کروم بوک جدید

لنوو یک برند بزرگ در بازار جهانی لپ تاپ و کروم بوک است. در MWC 2023 که در حال انجام است، این شرکت نشان داد که چرا یک بازیگر اصلی در این بازار است. لنوو به منظور پشتیبانی از روش‌های کار ترکیبی و ارائه ویژگی‌های متناسب با نیاز کاربران، گزینه‌های به‌روزشده رایانه شخصی و کروم‌بوک خود را معرفی کرد. رایانه های شخصی سرعت بهتر و قطعات پایدارتری دارند. این دستگاه ها همچنین با تجربه کاربری بهتری همراه هستند. لنوو اخیرا از کروم بوک های جدید برای مدارس و رایانه های ویندوز 11 رونمایی کرده است.

به منظور به حداکثر رساندن کارایی کاربر، ThinkPad Z13 Gen 2 و ThinkPad Z16 Gen 2 را می توان با حداکثر 64 گیگابایت حافظه دو کاناله و حداکثر 2 ترابایت PCIe SSD سفارشی کرد. آنها توسط جدیدترین تراشه‌های سری Ryzen 7000 AMD با گرافیک AMD Radeon 700M و ویندوز 11 هدایت می‌شوند. دارای فرم فاکتور ظریف، سبک، نازک، حاشیه‌های بسیار باریک، و یک ماده جایگزین جدید تقویت‌شده با فیبر طبیعی است که با آن ترکیب شده است. پوشش بالایی از 75٪ آلومینیوم تغییر کاربری ساخته شده است. برای تجربه صوتی و تصویری بهتر، این نوت بوک همچنین دارای Wi-Fi 6E3 سریع و قابل اعتماد، دوربین FHD و بلندگوهای Dolby Voice است. همچنین دارای یک پد لمسی قابل توجه و TrackPoint قابل تشخیص است. که دومی دارای منوی سریع برای پیکربندی دوربین، دستگاه صوتی و گزینه های برق است.

ThinkPad Z13 Gen 2 و ThinkPad Z16 Gen 2 مجهز به جدیدترین تراشه های AMD Ryzen 7000 هستند. همچنین دارای گرافیک AMD Radeon 700M Series و ویندوز 11 است. کاربران می توانند این لپ تاپ ها را با حداکثر 64 گیگابایت رم دو کاناله و حداکثر 2 ترابایت PCIe SSD تنظیم کنند تا به راحتی کارهای سخت را انجام دهند. همراه با 75٪ فلز بازیافتی، یک ماده جایگزین جدید تقویت شده با الیاف طبیعی نیز ارائه می شود. این پارچه کتان بافته شده به طور کامل از مواد کشاورزی تشکیل شده است.

ThinkPad X13 Gen 4 و ThinkPad X13 Yoga Gen 4 به روز شده اند. آنها اکنون حاشیه‌های باریک‌تری دارند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را افزایش می‌دهد و کارایی هیبریدی را افزایش می‌دهد. جلسات ویدیویی بهتر با 5 مگاپیکسل اضافی با دوربین مادون قرمز و بلندگوهای Dolby Audio رو به روی کاربر برای صدای واقعی تر امکان پذیر است. آنها همچنین از صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED 2.8K با پشتیبانی از Dolby Vision و فناوری نور آبی کم رنگ طبیعی دارای گواهی Eyesafe برای سیاهی عمیق تر و رنگ های پر جنب و جوش نیز برای X13 Gen 4 گزینه ای است. فناوری تشخیص چهره Windows Hello و حسگر مجاورت انسان با امواج فراصوت بیشتر است. بهبود امنیت و قابلیت استفاده جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 7000 AMD با گرافیک AMD Radeon 700M یا جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core با Intel vPro و گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe می‌توانند این ماشین‌ها را اجرا کنند.

لنوو و معرفی 8 لپ تاپ و کروم بوک جدید

با تغییرات و مواد سازگارتر با محیط زیست، جدیدترین تکرار همچنان مرزها را تغییر می دهد. برای بهبود برخورد کاربر، دوربین 5 مگاپیکسلی با مادون قرمز نیز یک انتخاب اختیاری است. به منظور کاهش خستگی چشم، گزینه های صفحه نمایش کم نور آبی موجود است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 2.8k OLED در T14 Gen 4 و T16 Gen 2 و همچنین T14s Gen 4 است.

بیشتر بخوانید  بخش تلفن هوشمند گیمینگ Legion لنوو بسته شد

انتخاب نور آبی کم در ThinkPad L13 Gen 4 کم مصرف و L13 Yoga Gen 4 مصرف باتری را افزایش می دهد. تا 2 ترابایت حافظه SSD اکنون گزینه ای برای جدیدترین سری L، از جمله L14 Gen 4 و L15 Gen 4 است. این ظرفیت دو برابر نسخه قبلی است. نسخه‌های انتخابی ThinkPad شامل Lenovo View است که تعدادی ویژگی مبتنی بر دوربین هوشمند را برای مکالمات ویدیویی بهتر، افزایش امنیت و ارتقای سلامت دیجیتال ارائه می‌دهد. با برنامه‌های ارتباطی یکپارچه، از الگوریتم‌های تقویت‌کننده ویدیو، کادربندی خودکار، اعلان‌های سلامت چشم و گزینه‌های خصوصی برخوردار است.

سری ThinkPad E خط جدیدی از لپ‌تاپ‌ها است که در اختیار شرکت‌های کوچک و متوسط قرار دارد. برای تجربه راحت‌تر و مؤثرتر، این سری شامل صفحه‌نمایش‌هایی با نسبت تصویر 16:10 با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالا، صفحه‌کلید بازطراحی‌شده و طراحی صفحه لمسی بزرگ‌تر 115 میلی‌متری است. ویندوز 11 پرو، پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core یا پردازنده‌های سری AMD Ryzen 7000 با گرافیک AMD Radeon 610M، انتخاب رم تا 40 گیگابایت، گزینه‌های ذخیره‌سازی دوگانه SSD تا 2 ترابایت، و Wi-Fi 6E3 اختیاری برای دسترسی بی‌سیم پایدار و پرسرعت، همگی هستند. امکانات پیکربندی علاوه بر این، ThinkPad E14 Gen و E16 به دلیل انتخاب باتری 47 وات ساعت یا 57 وات ساعت، برای مکان‌های کاری متحرک و هیبریدی مناسب‌تر هستند.

IdeaPad Duet 3i جدیدترین نسخه ویندوز 11، پردازنده قدرتمند سری N اینتل و ویژگی های اضافی را در یک نوت بوک جمع و جور، شیک و قابل حمل ارائه می دهد. این گجت از صفحه کلید قابل جدا شدن است. ضخامت آن فقط 8.95 میلی متر است و برای افرادی که نیاز به کار از راه دور دارند ایده آل است. این دستگاه از صفحه نمایش لمسی 11.5 اینچی 2K با 100% DCI-P3 استفاده می کند. همچنین 400 نیت درخشندگی و طیف رنگی پر جنب و جوش را ارائه می دهد. همچنین دارای سنسورهای 5 مگاپیکسلی جلو و 8 مگاپیکسلی در پشت و صدای Dolby است. کاربران می‌توانند به لطف پردازنده‌های سری N اینتل، وای‌فای 6 و عمر انرژی تا 8.5 ساعت با افزایش شارژ سریع، مشغول بمانند. یادداشت برداری با قلم دیجیتال لنوو، یک وسیله جانبی اضافی، ساده می شود.

IdeaPad Slim 3 Chromebook با تراشه MediaTek Kompanio 500 Series دستگاه مناسبی است. برای کسانی که به دنبال یک نوت بوک قدرتمند و در عین حال ارزان هستند ایده آل است. صفحه نمایش 14 اینچی FHD IPS در این نوت بوک فوق العاده نازک و سبک (1.3 کیلوگرم، 2.9 پوند) دارای باتری 13.5 ساعته با دوام طولانی است. علاوه بر این، دارای یک رابط تمام عملکرد Type-C و بلندگوهای جلویی است که توسط Waves MaxxAudio طراحی شده است. همچنین دارای دوربین FHD با شاتر فیزیکی و گزینه بی صدا اختصاصی است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو و معرفی 8 لپ تاپ و کروم بوک جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *