تصاویر زنده از گوگل پیکسل 3 | بریدگی صفحه نمایش در گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3 | اخیرا اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که کمپانی گوگل نیز در آینده ای نزدیک قصد دارد از پرچمدار جدید خود یعنی گوگل پیکسل 3 رونمایی به عمل آورد و در این خصوص نیز تا به امروز شایعات بسیاری منتشر شده است. اگر به خبرها توجه کرده باشید، تقریبا سه ماه پیش رندرهایی 360 درجه از این گوشی هوشمند منتشر شد و در طی این رندرها اعلام شد که پرچمدرا آینده ی کمپانی گوگل نیز دارای بریدگی صفحه نمایش می باشد ولی امروز نوبت به انتشار تصاویری زنده از این گوشی هوشمند رسیده است.

گوگل پیکسل 3

بر اساس این تصاویر زنده ای که اخیرا از گوگل پیکسل 3 منتشر شده است، در پنل جلویی آن شاهد بریدگی صفحه نمایش به همراه حاشیه های نسبتا بزرگ هستیم و همچنین باید اعلام کنیم که لبه های نمایشگر این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی کاهش داشته است. اگر کمی بیشتر دقت کنید خواهید دید که دوربین سلفی گوگل پیکسل 3 دارای 2 لنز می باشد که نسبت به نسخه ی قبلی یعنی گوگل پیکسل 2 یک لنز سلفی بیشتر دارد. این امر سبب می شود تا کیفیت تصاویر این گوشی هوشمند افزایش یابد.

گوگل پیکسل 3

اگر کمی بیشتر به این تصاویر دقت کنیم، رنگ این نسخه از گوگل پیکسل 3 سفید یکپارچه به نظر می رسد ولی با مشاهده ی بیشتر این تصاویر پنل عقب متوجه خواهیم شد که طراحی دو رنگ در آن استفاده شده و قسمت بالایی و اطراف دوربین و فلاش LED دارای رنگ مات می باشند و سایر قسمت ها به رنگ سفید براق هستند. لازم به ذکر است که علاوه بر تغییر دوربین سلفی گوشی های هوشمند به سنسور دوگانه، ماژول دوربین اصلی هنوز از یک سنسور استفاده می نماید. در عین حال کیفیت آن نیز احتمالا ارتقا یافته است.

گوگل پیکسل 3

بر اساس اخبار و شایعاتی که تاکنون منتشر شده است گوگل پیکسل 3 ایکس ال دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه ی رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بر اساس تصاویر منتشر شده یک مدل با 4 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز یکی از گزینه هایی است که جای تامل دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند وان پلاس 6 بالاخره معرفی شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر زنده از گوگل پیکسل 3 | بریدگی صفحه نمایش در گوگل پیکسل 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *