قیمت گوشی نوت 8

نوت 8

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 کمپانی سامسونگ در شهریور ماه سال جاری توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد، این گوشی هوشمند در ابتدا با قیمت 3.599.000 تومان در ایران پیش فروش شد و کمپانی سامسونگ با همکاری سایت دیجی کالا تا تاریخ 30ام شهریور ماه این طرح را ادامه دادند و البته تعداد این گوشی در زمان پیش فروش آن بسیار محدود بود.

زمان تحویل این فبلت هوشمند نیز 17 تا 20 مهر ماه اعلام شده بود. کاربران زیادی تا تاریخ 30 شهریور این گوشی هوشمند را پیش خرید کردند و نحوه ی واریز وجه به صورتی بود که باید تا حداکثر تا 4 ساعت بعد از ثبت سفارش مبلغ 3.599.000 تومان را متقاضیان پرداخت می کردند تا اینکه سفارش آن ها ثبت می شد. قیمت جهانی این فبلت 930 دلار توسط کمپانی سامسونگ اعلام شده بود و قیمت گذاری نوت 8 در ایران به یک رقابت میان فروشنده های بازار آزاد در ایران تبدیل شده بود، زیرا بسیاری از آن ها تصور می کردند که با توجه به قیمت ارز این گوشی هوشمند با قیمتی بالاتر از 5 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد ولی زمانی که قیمت نهایی آن اعلام شد، بازار بسیاری از خرده فروش ها کساد شد!

اگر بخواهیم مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند را بررسی کنیم؛ باید بگوییم که این فبلت دارای یک پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس 8895 با فرکانس های 1.7 و 2.3 گیگاهرتزی می باشد. صفحه نمایش آن 6.3 اینچ و از نوع سوپر AMOLED و کیفیت Quad HD Plus همراه با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 می باشد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای یک لنز دوگانه ی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.1 و f/1.7 به همراه فلش LED دوگانه و قابلیت فوکوس اتوماتیک می باشد. دوربین سلفی این فبلت دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 بوده و کیفیتی فوق العاده را برای این گوشی رقم می زند.

گلکسی نوت 8 در سه نسخه با حافظه های داخلی 64، 128، 256 گیگابایتی می باشد که کاربران می توانند با یک کارت حافظه ی جانبی تا 256 گیگابایت حافظه ی آن را ارتقا دهند. اکنون به نظر شما آیا این فبلت با قیمت 3.600.000 تومان ارزش خرید دارد؟ اگز شما قصد خرید یک گوشی را داشتید، گلکسی نوت 8 را انتخاب می کردید؟

بیشتر بخوانید  تبلت تاشو سامسونگ پدیده ای متفاوت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قیمت گوشی نوت 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *