قابلیت مورد انتظار WHATSAPP در راه است

قابلیت مورد انتظار WHATSAPP در راه است

یکی از مهم ترین به روز رسانی های سال 2023 اکنون در واتس اپ در دسترس است. تا به حال، تنها شایعات و درز اطلاعات گزارش شده است، اما در حال حاضر، یک تبلت اندرویدی ممکن است از WhatsApp با شماره معمولی استفاده کند. بله، هم تبلت و هم تلفن ممکن است برای شروع جلسه واتس اپ استفاده شوند. میلیون‌ها کاربر سال‌ها آن را درخواست کرده‌اند، اما تا به امروز، واتس‌اپ از گنجاندن آن خودداری کرده است.

باید توجه داشته باشید که اگر تبلت اندرویدی دارید، می‌توانید WhatsApp را طوری پیکربندی کنید که از همان شماره‌ای که معمولاً استفاده می‌کنید استفاده کند. اگرچه WhatsApp برای تبلت ها مدتی است که در دسترس است. راه‌اندازی یک شماره جدید و مستقل از دستگاه تلفن همراه خود مشکلی بود. به روز رسانی که واتس اپ در حال انتشار است یک هدف بسیار خاص دارد. به شما امکان می دهد همان عددی را که هر بار استفاده می کنید پیکربندی کنید. از این نظر، تبلت یک دستگاه اضافی خواهد بود که ممکن است به جلسه شما دسترسی داشته باشد. مشابه نحوه استفاده رایانه های شخصی از این ویژگی تا کنون.

برای دریافت آخرین تاریخچه WhatsApp خود، تبلت به اینترنت متصل می شود. در واقع، این برنامه اکنون به طور مستقل در هر دستگاهی که پیکربندی می کنید کار می کند. بنابراین نیازی به روشن بودن یا اتصال به اینترنت گوشی هوشمند شما نیست. به سادگی برنامه را از Google Play ارتقا دهید، WhatsApp را در رایانه لوحی شما فعال می کند. ارتقا در حال حاضر در نسخه بتا اعمال می‌شود، اما زمان زیادی نمی‌گذرد تا شروع به گسترش در سراسر جهان کند.

وقتی تبلت شما به‌روزرسانی برنامه را دریافت می‌کند، می‌توانید برنامه را باز کنید و با استفاده از کد QR وارد شوید. درست مانند کاری که در رایانه شخصی یا واتس اپ انجام می دهید. با وجود مستقل بودن، می توانید هر زمان که بخواهید با استفاده از تلفن هوشمند اصلی خود از سیستم خارج شوید. سال‌ها بعد، این برنامه در نهایت اجازه می‌دهد تا همان عددی که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، در تبلت نیز استفاده شود. مایه تاسف است که این اتفاق در زمانی رخ می دهد که تبلت اندرویدی دیگر فروش خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید  نحوه تغییر شماره تماس در واتس اپ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت مورد انتظار WHATSAPP در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *