ایسر و معرفی لپ تاپ و تبلت جدید ENDURO

ایسر و معرفی لپ تاپ و تبلت جدید ENDURO

 ایسر توسعه نام تجاری ENDURO خود را که مخصوص دستگاه های ناهموار است ، به نام ENDURO Urban اعلام کرده است. این محصول برای “کار و بازی در جاده یا خارج از جاده” ساخته شده است و شامل مواردی مانند گواهینامه های IP53 و MIL-STD-810H است. با اعلام این خبر ، دو دستگاه جدید ، ENDURO Urban T1 و ENDURO Urban N3 ارائه می شود.

اولین T1 است که یک تبلت 10 اینچی اندرویدی است که همراه با  همان نوع استراتژی طراحی با طراحی مقاوم و سپرهای تقویت شده پیروی می کند در حالی که هنوز آن را به یک ماشین بزرگ و بزرگ تبدیل نمی کند. ضخامت آن 1.85 کیلوگرم (4.08 پوند) و ضخامت 21.95 میلی متر است و شامل پردازنده نسل 11th Core i7 اینتل و گرافیک Nvidia GeForce MX330 است. همچنین می توانید آن را با حافظه 1 ترابایتی SSD و 32 گیگابایت DDR4 پیکربندی کنید.

ایسر و معرفی لپ تاپ و تبلت جدید ENDURO

می توانید ENDURO Urban T1 را در اینجا و ENDURO Urban N3 را در انسخه Android 10 Go ، پردازنده چهار هسته ای و رزولوشن 1920×1200 ارائه می شود. وزن آن 595 گرم یا 1.31 پوند است و دارای مشخصات 9.8 میلی متری نازک و چشمگیر برای چیزی است که نسبت به یک تبلت متوسط ​​ناهموارتر طراحی شده است. در واقع ، این ماده از مواد جاذب شوک ساخته شده و دارای سپرهای تقویت شده ، همراه با درپوش های درگاه ها برای ضد آب نگه داشتن آنها است.

بعدی ENDURO Urban N3 است که یک لپ تاپ 14 اینچی است که ازینجا پیدا کنید. قیمت N3 از 799 دلار شروع می شود ، اما به نظر نمی رسد T1 هنوز برای فروش باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از دو لپ تاپ قدرتمند

نظرات در مورد : ایسر و معرفی لپ تاپ و تبلت جدید ENDURO

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *