قابلیت انجمن های واتس اپ راه اندازی شد

قابلیت انجمن های واتس اپ راه اندازی شد

واتس اپ اعلام کرده است که ویژگی جدید Communities خود را راه اندازی کرده است که به 1024 کاربر در یک گروه اجازه می دهد. این ویژگی جدید برای جوامع طراحی شده است و برخی از ویژگی های جدید دیگر را نیز اعلام کردند. اینها شامل امکان ایجاد نظرسنجی درون چت و همچنین برقراری تماس ویدیویی از شما با 32 نفر به طور همزمان است.

جوامعی مانند محله‌ها، والدین در مدرسه و محل کار اکنون می‌توانند چندین گروه را زیر یک چتر به یکدیگر متصل کنند تا مکالمات گروهی را در واتس‌اپ سازماندهی کنند. برای شروع، روی برگه انجمن‌های جدید در بالای چت‌های خود در Android و در پایین در iOS ضربه بزنید. از آنجا می توانید یک انجمن جدید را از ابتدا شروع کنید یا گروه های موجود را اضافه کنید.

هنگامی که در یک انجمن هستید، می‌توانید به راحتی بین گروه‌های موجود جابه‌جا شوید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در صورت نیاز دریافت کنید، و مدیران می‌توانند به‌روزرسانی‌های مهم را برای همه افراد انجمن ارسال کنند.

با Communities، هدف ما این است که سطح ارتباط سازمان‌ها را با سطحی از حریم خصوصی و امنیت که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود، بالا ببریم. جایگزین‌های موجود امروزی نیازمند اعتماد به برنامه‌ها یا شرکت‌های نرم‌افزاری با نسخه‌ای از پیام‌هایشان هستند – و ما فکر می‌کنیم که آنها سزاوار سطح بالاتری از امنیت ارائه شده توسط رمزگذاری سرتاسر هستند.

می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد ویژگی جدید واتس‌اپ Communities و سایر ویژگی‌های جدید را در واتس‌اپ در لینک زیر بیابید. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اطلاعات کافی از سوی واتساپ بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه ارسال چندین عکس در واتس اپ برای آیفون و اندروید

نظرات در مورد : قابلیت انجمن های واتس اپ راه اندازی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *