فاش شدن تصاویری از طرح اولیه ی گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ

گلکسی اس ۹

طرح اولیه ای از ظاهر و شکل و شمایل گوشی گلکسی اس ۹ به تازگی منتشر شد، این طرح جدید فاش شده از طرف سایت ها و شبکه های خبری جزئیات زیادی از طراحی و شکل و شمایل این گوشی پرچم دار سال ۲۰۱۸ را در اختیار ما قرار داد. متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی از منبع انتشار این تصاویر و یا میزان اعتباری که این تصاویر دارند و یا اینکه اساسا این تصاویر متعلق به گوشی جدید شرکت سامسونگ است یانه، وجود ندارد.

اگر این تصاویر منتشر شده در سایت ها و شبکه های مختلف مربوط به گوشی گلکسی اس ۹ باشد باید گفت که در جلو گوشی تفاوت زیادی با مدل قبلی این گوشی یعنی گلکسی اس ۸ ندارد. همچنین همان طور که می دانید این شرکت از این پس در گوشی های خود از این نوع صفحه نمایش استفاده می کند، یعنی صفحه نمایش آن ها از این به بعد تمام صفحه خواهد بود، ولی تا حدودی ممکن است که حاشیه های بالا و پایین گوشی را به نسبت نسخه های قبلی کمتر کند تا این گوشی در نمای جلو، جلوه ای یک دست داشته باشد.

گلکسی اس ۹در پشت این گوشی نیز تغییراتی را شاهد هستیم به طوری که دوربین دوگانه و حسگر تشخیص اثر انگشت که به حالت عمودی و در زیر هم قرار گرفته اند. البته شاید این شایعه را نیز شنیده باشید که در این نسخه ی جدید گلکسی حسگر اثر انگشت شاید حذف شود. انتشار این تصاویر از این گوشی اطلاعات چندان متفاوتی را از طراحی این گوشی جدید فاش نکرده است، البته طبق شایعات موجود اصلا قرار نیست که این گوشی جدید نسبت به نسخه ی قبلی اش فرق زیادی داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A35 5G سامسونگ تاییدیه FCC گرفت

نظرات در مورد : فاش شدن تصاویری از طرح اولیه ی گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *