اپلیکیشن خانه ما + دانلود

خانه ما

اپلیکیشن خانه ما :حساب و کتاب از جمله مسائلی است که برای بسیاری از افراد مهم می باشد و روزانه سعی می کنند برای اینکه کنترل بیشتری بر روی هزینه های خود داشته باشند از حساب و کتاب غافل نشوند . یکی از اپلیکیشن های که می تواند به عنوان یک حسابدار شخصی با ما همراه باشد ، اپلیکیشن خانه ما می باشد . شما در این اپلیکیشن می توانید کنترل بیشتری بر روی هزینه های خود داشته باشید.

این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن رسمی مسابقه تلویزیونی خانه ما می باشد ، که شرکت کننده های مسابقه از آن استفاده می کنند . روند مسابقه خانه ما ، بدین صورت است که سه خانواده به صورت یک ماه زیر نظر گروه سازندگی  زندگی می کنند و در پایان خانواده ی برنده ی مسابقه خواهد بود که بتواند بهتر هزینه های خود را مدیریت کند .

این برنامه از نظر کاربری بسیار ساده طراحی شده است و هر کاربری با داشتن کمترین اطلاعات می تواند از این برنامه استفاده کند . شما در این برنامه تب های مختلف با رنگ های خاصی را مشاهده می کنید . در بخش هزینه ها می توانید هر هزینه و خریدی را که انجام می دهید با ذکر تاریخ همان روز ثبت کنید دقت کنید این قسمت خود شامل دسته بندی های دیگری نیز می باشد که برای مدیریت بهتر کاربران بر روی هزینه ها انجام شده است .

در این برنامه تب دیگری با عنوان درآمد وجود دارد که شما می توانید درآمدهای حاصله خود را در آن ثبت کنید. این تب شامل حقوق ، پاداش ، دستمزد یا سودپس انداز بانکی باشد . تب دیگری با عنوان بودجه وجود دارد که شما می توانید هزینه های مختلفی را برای بودجه در نظر بگیرید .

در نهایت با تب گزارش روبرو می شوید که در آن میتوانید از همه ی موجودیتان ، درآمدتان ، هزینه ها و …. یک گزارش کامل دریافت نمایید .

 

برخی از ویژگی های اپلیکیشن:

گروه بندی هزینه ها و در آمدها

ثبت درآمدها و هزینه ها

کنترل بودجه برای امور مخصوص

ارائه گزارش های آماری

ارائه گزارش های نموداری

ایجاد فایل پشتیبان و استخراج اطلاعات

و …..

خانه ما

3.8/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن حسابداری خانواده خانه ما

نظرات در مورد : اپلیکیشن خانه ما + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *