عمرباتری گوشی Realme GT Neo 5 SE به 48 ساعت می رسد

عمرباتری گوشی Realme GT Neo 5 SE به 48 ساعت می رسد

ریلمی قاتل پرچمدار مورد انتظار خود، Realme GT Neo 5 SE را روز 3 آوریل طی رویداد چین معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد که این برند به دوام باتری گوشی هوشمند آینده بسیار اطمینان داشته زیرا در جدیدترین تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از مدیران این شرکت، ادعا شده است که Realme GT Neo 5 SE  بیش از 48 ساعت عمر باتری را برای کاربران خود ارائه می دهد.

چیس زو، مدیر عامل Realme China، این هفته در رسانه های اجتماعی خود پستی منتشر کرد و به این موضوع اشاره کرد که Realme GT Neo 5 SE آینده برای یک رکورد جدید در بازار گوشی های هوشمند پرچمدار چالش برانگیز است و ۴۸ ساعت دوام دارد. چیس به اشتراک گذاشت که Realme برای دستیابی به این رکورد، 3 فناوری جادوی سیاه را توسعه داده و ادغام کرده است.

اولین عنصر یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی است. چیس به اشتراک گذاشت که این شرکت می‌خواهد بزرگترین باتری ممکن را در گوشی قرار دهد و در عین حال گوشی را نسبتاً سبک و باریک نگه داشته و مهندسان آن تصمیم گرفتند که یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تدارک بینند.

عنصر دوم، تراشه سیلیکونی مدیریت انرژی «SUPERVOOC S» پیشرو در صنعت این شرکت است. سیلیکون جدید اعداد راندمان انرژی نزدیک به 100درصد، به ویژه 99.5درصد را امکان پذیر می کند، به این معنی که اتلاف انرژی کمی برای محیط اطراف خود دارد. سیلیکون جدید همچنین شارژ SUPERVOOC بیش از 100 واتی را در کنار اتلاف گرمای شارژ بهتر و ویژگی‌های ایمنی شارژ بهبود یافته را امکان‌پذیر می‌کند.

آخرین عنصر، الگوریتم نرم افزار ذخیره انرژی هوشمند ریلمی با هوش مصنوعی است. الگوریتم نرم افزار با الگوی استفاده کاربر تطبیق می یابد تا بازده انرژی هر وظیفه ای را که کاربر انجام می دهد بهبود بخشد. برای مثال، چیس باتری را به یک مخزن بزرگ آب تشبیه می کند و برای اطمینان از تامین مداوم آب از مخزن، باید شیر مخزن آب را کنترل کرد.

در یادداشت پایانی، چیس اشاره می‌کند که Realme GT Neo 5 SE یک گوشی هوشمند سبک وزن است که برای کاربرانی ساخته شده است که می‌خواهند گوشی آنها با شارژ 5500 میلی‌آمپر ساعتی و 100 واتی SUPERVOOC خود دوام بیشتری داشته باشد که گوشی هوشمند را در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می‌کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme 9 Pro Plus سال آینده معرفی می شود

طبق تیزرهای رسمی، Realme GT Neo 5 SE قبلاً تأیید شده است که از چیپ درجه یک بسیار تحسین‌شده Snapdragon 7+ Gen 2 کوالکام بهره می‌برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عمرباتری گوشی Realme GT Neo 5 SE به 48 ساعت می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *