عمرباتری کنترلر DualSense Edge پلی استیشن 5 مشخص شد

عمرباتری کنترلر DualSense Edge پلی استیشن 5 مشخص شد

DualSense Edge، گران‌ترین کنترلر پلی‌استیشن 5 سونی تا به امروز، با ویژگی‌های جدید پخش کننده هاردکور در 23 ژانویه عرضه می‌شود و قیمت 199 دلار آمریکا تقریباً سه برابر بیشتر از PS5 DualSense فعلی است. مزایای بازی مانند توانایی تنظیم سفر ماشه در سه حالت بسته به دسته بازیT از انفجارهای کوتاهتر در شوترها، تا سفرهای عمیق تر در بازی های مسابقه ای – و همچنین به خاطر سپردن پروفایل ها و تغییر آنها در لحظه به همراه دارد.

حساسیت جوی استیک و مناطق مرده را نیز می‌توان سفارشی کرد و قیمت بالای DualSense Edge تا حدودی با توانایی تعویض چوب‌های مدولار در هنگام شروع حرکت با واحدهای ۱۹.۹۹ دلار آمریکا تأیید می‌شود. با این حال، سفارشی‌سازی به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا DualSense Edge با دکمه‌های پشتی قابل تعویض در سبک‌های مختلف در جعبه اختصاصی، و همچنین یک کابل بافته بلند برای آن دسته از گیمرهایی که نگران تفاوت تاخیر بین پلی‌استیشن 5 سیمی و بی‌سیم هستند، ارائه می‌شود. اتصال کنترلر

نیازی به گفتن نیست که کابل USB-C طولانی باتری DualSense Edge شما را در حین بازی شارژ می کند و ممکن است به آن آب اضافی نیاز داشته باشید زیرا همه این عملکردها و سفارشی سازی های جدید به قیمت دوام باتری تمام می شوند. سونی تایید کرده است که عمر باتری DualSense Edge کمی کمتر از کنترلر فعلی پلی استیشن 5 خواهد بود:

زمان کارکرد کنترلر بی سیم DualSense Edge نسبتاً کوتاهتر از کنترلر بی سیم DualSense اصلی است زیرا ما ویژگی های بسیار بیشتری را در همان فرم فاکتور و طراحی ارگونومیک مشابه کنترل کننده DualSense اصلی قرار داده ایم. ما می خواستیم تعادل خوبی بین زمان کارکرد بی سیم و ارائه ویژگی های قوی و با کارایی بالا ایجاد کنیم. علاوه بر این، کابل بافته USB طولانی‌تر نیز برای بازیکنان رقابتی که ترجیح می‌دهند با اتصال سیمی بازی کنند تا از تداخل بی‌سیم جلوگیری کنند، عالی است – این گزینه عمر باتری را حفظ می‌کند.

اینکه چقدر عمر باتری DualSense Edge در مقایسه با کنترلر DualSense کمتر خواهد بود باید مورد آزمایش قرار گیرد، اما با توجه به اینکه سونی از گزینه اتصال کابل USB-C با سیم استفاده می کند، نباید انتظار ماندگاری 12 تا 15 ساعته OG را داشت. دوال سنس. اکنون زمان سرمایه گذاری در یک پایه شارژ کنترلر PS5 است (29.99 دلار آمریکا در آمازون) که با DualSense Edge نیز کار می کند.

بیشتر بخوانید  چه انتظاری از پلی استیشن سونی در سال 2021 داریم

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عمرباتری کنترلر DualSense Edge پلی استیشن 5 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *