علت مرگ ابراهیم آشتیانی

ابراهیم آشتیانی

متاسفانه امروزه خبر فوت آقای ابراهیم آشتیانی منتشر شده است . او بازیکن و مربی بازنشسته فوتبال ایران بوده است که در گذشته در تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است.

ابراهیم آشتیانی

ابراهیم آشتیانی در تاریخ 10 آذر سال 1325 در تهران متولد شد  و در تیم ملی فوتبال ایران به بازی پرداخت و البته که بیشترین دوران باشگاهی‌اش را در پرسپولیس سپری کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی بود و در دانشگاه نیز تدریس می نمود.

ابراهیم آشتیانی یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس می باشد که مدتهاست درگیر بیمار قلبی بوده است. او همچنین در پیکان و شاهین نیز سابقه بازی دارد و سال ها برای تیم ملی کشورمان نیز زحمت کشیده است.اردلان آشتیانی ، پسر آقای ابراهیم آشتیانی می باشد که او نیز بازیکن فوتبال می باشد.

آقای آشتیانی در دوران جوانی اش در تیم‌های بوستان و پولاد بود و بعد از آن به واسطه آقای عباس اکرامی توانست به تیم بزرگسالان شاهین راه پیدا کند.

آشتیانی در سال 1353 در حالی که28ساله بود به عنوان کاپیتان پرسپولیس انتخاب گردید و او توانست جام سوم تخت جمشید را در همان سال به عنوان کاپیتان تیم بالای سر ببرد.در سال 1348، ابراهیم آشتیانی برای نخسین بار به واسطه رایکوف به تیم ملی دعوت گردید.

مدت ها پیش برخی از مسئولان و پیشکسوتان فوتبال مانند علی پروین، حمیدرضا استیلی و سلطانی فر برای عیادت وی به دیدار ابراهیم آشتیانی رفته بودند.

علت مرگ ابراهیم آشتیانی

ابراهیم آشتیبانی به علت مشکلات قلبی در روز سه شنبه در سن 75سالگی دار فانی را وداع گفت. ابراهیم آشتیانی مدت ها بود که با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد.

طبق اخرین اخبار مراسم خاکسپاری او در تاریخ 3 آبان ماه روز چهارشنبه ساعت 9 در ورزشگاه شیرودی خواهد بود .

در ادامه واکنش برخی چهره ها را به درگذشت ابراهیم آشتیانی در شبکه های اجتماعی مشاهده میکنید:

ابراهیم آشتیانی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نرم افزار فوتبالی شوتینگ

نظرات در مورد : علت مرگ ابراهیم آشتیانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *