آموزش ثبت نام در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

آموزش ثبت نام در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

آموزش ثبت نام در برنامه عصر جدید احسان علیخانی : این بار احسان علیخانی مجری توانمندی که بیشتر ما با برنامه ماه عسل ویژه ایام ماه مبارک رمضان آن را می شناسیم ،در برنامه ی دیگری با نام عصر جدید مقابل دوربین شبکه سه سیما آمده است. عصر جدید یک برنامه استعدادیابی است که افرادی با استعدادهای مختلف خود میتوانند در عصر جدید شرکت کنند. با توجه به اینکه ماه عسل هر سال توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند و تقریبا با سوژه های داغ خود نظر مخاطبان را به خود جلب می نماید انتظار می رود که اینبار همین تجربه نیز برای عصر جدید رقم بخورد.

نحوه ی شرکت در برنامه عصر جدید

اگر فکر می کنید که استعداد خاصی دارید که میتواند مورد توجه افراد دیگری قرار بگیرد عصر جدید را فراموش نکنید. عصر جدید یک برنامه ی استعدادیابی می باشد که سعی کرده است تا استعدادهای گمنام و پنهان شده ی را که در افراد و جامعه وجود دارد شناسایی کرده و آن ها را به نمایش بگذارد و این استعدادیابی در حیطه های مختلفی همچون سرگرمی، ورزشی ،هنری و… خواهد بود.

نحوه ی شرکت در برنامه عصر جدید

عصر جدید در هفته 2 روز (شنبه و یکشنبه) پس از خبر ساعت 22 ( عصر جدید احوالی ساعت 22:20 پخش میگردد) بر روی آنتن شبکه سه سیما رفته و مخاطبان می توانند آن را تماشا کنند و واقعا از این برنامه هیجان انگیز لذت ببرند.

اگر قصد دارید در برنامه ی عصر جدید شرکت کنید کافی است که یک ویدئو حداکثر 5 دقیقه ی از خودتان با مهارتی که دارید تهیه کرده و آن را به وب سایت asrejadid.ir ارسال نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید شرایط زیر را در خصوص ارسال ویدئو در نظر بگیرید.

شرایط شرکت در مسابقه عصر جدید

  • خانم ها و آقایان با هر سنی که باشند می توانند در عصر جدید شرکت کنند.
  • برای شرکت در برنامه ی عصر جدید فرد شرکت کننده باید حتما دارای یک استعداد خاص باشد و تنها استعدادها در زمینه مهارتهای هنری، سرگرمی و ورزشی می باشد.
  • در طراحی اجرای مورد نظر خود باید دقت داشته باشید که باید این امکان وجود داشته باشد که در فضای درونی استودیو و سالن وجود داشته باشد.
  • رعایت موازین شرعی و اخلاقی مطابق با قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضروری و الزامی می باشد.
  • برای افرادی که مهارت گروهی داشته اند این امکان وجود دارد که به صورت گروهی استعداد خودشان را اجرا نمایند.
  • شرکت کننده حتما باید در استودیو برنامه و در شهر تهران مطابق با زمان بندی که گروه برنامه ساز اعلام میکنند، حضور داشته باشد و شرکت کننده وظیفه دارد که در زمان مشخص شده در مکان تعیین شده باشد.

شرایط شرکت در مسابقه عصر جدید

قوانین لازم در ارسال ویدئو

  • ویدئوی که توسط مخاطب ارسال می شود حتما باید دارای تصویر و صدا با کیفیتی مناسب باشد.
  • حداکثر زمان برای هر ویدئو پنج دقیقه می باشد.
  • ویدئوهای که با گوشی موبایل گرفته می شوند حتما باید به صورت افقی باشند.
  • جمله ” این ویدئو برای شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود” را شرکت کننده باید حتما در ابتدا یا انتهای ویدئو بیان کند.
  • در تهیه ویدئو لازم است که موازین اخلاقی و شرعی رعایت گردد.
  • امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود نداشته است.
  • پیش از بارگذاری ویدئو لازم است که شرکت کننده فرم مرتبط با برنامه  را به دقت تکمیل نماید.
بیشتر بخوانید  آریا عظیمی نژاد کیست ؟ بیوگرافی کامل

داوران برنامه عصر جدید

برای مسابقه استعدادیابی افراد زیر به عنوان داور مشخص گردیده اند:

  • رویا نونهالی
  • امین حیایی
  • آریا عظیمی نژاد
  • سید بشیر حسینی

داوران برنامه عصر جدید

زمان پخش برنامه عصر جدید

این برنامه استعدادیابی از شبکه سوم سیما در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 22:20 پخش می گردد.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

احسان علیخانی یکی از مجریان موفقی است که در تجربه ی کاری خود برنامه ی ماه عسل را داشته است که به جرات می توان گفت از جمله پرمخاطب ترین برنامه ها در ماه مبارک رمضان می باشد. احسان علیخانی همچنین در کارنامه ی خود تهیه کنندگی سینما را نیز داشته است و یکی از جدیدترین تجربه های وی نیز فیلم سینمایی “بدون تاریخ، بدون امضا” می باشد.

از جمله دیگری کارهای احسان علیخانی می توان به ساخت و اجرای برنامه های نظیر جشن سالگرد شبکه سه، بهار نارنج، سه ستاره، صبح آمد و جشن قهرمان قهرمانان اشاره کرد.

در برنامه ی عصر جدید احسان علیخانی علاوه بر اینکه به عنوان مجری در برنامه حضور دارد بلکه تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشته است. طراحی زیبایی این مجموعه را سیامک احصایی زیر نظر گرفته است و ساخت موسیقی ها را در این رقابت بزرگ و جذاب آریا عظیمی نژاد برعهده دارد.

این برنامه در 52 قسمت 70 دقیقه ی از شبکه ی سوم سیما پخش میشود.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید

عصر جدید (عصری برای تو)

افرادی که تصمیم دارند در برنامه ی بزرگ عصر جدید شرکت کنند که البته برای شرکت باید در خودشان یک استعداد خاص را کشف کرده باشند می توانند گوشی تلفن همراه شان را بردارند و یک ویدئو با شرایط ذکر شده در پاراگراف های فوق را ضبط کرده و به وب سایت برنامه عصر جدید ارسال کنند. هیچ نیازی نیست که شما به استودیوهای گران قیمت مراجعه کنید چون قطعا اگر استعدادتان جالب باشد و جلب توجه کند توسط برنامه دعوت خواهید شد.

البته این نکته را به خاطر بسپارید که اجرای شما حتما باید به نوعی باشد که مورد پذیرش هیات داوران بوده و همچنین قابلیت اجرای آن بر روی صحنه وجود داشته باشد چرا که شما باید پس از تایید و در زمان تعیین شده توسط برنامه به استودیو عصر جدید رفته و استعدادتان را به نمایش بگذارید.

در برنامه های اولیه که از عصر جدید بر روی آنتن شبکه سه رفته است افرادی با استعدادهای مختلف نظیر دوبلور، خواننده، فوتبالیست، نقاش و ژیمناسیک و…حضور پیدا کرده بودند.

هنوز تا پایان قسمت های برنامه عصر جدید زمان زیادی مانده است و نباید در خصوص این برنامه قضاوت کنیم و باید صبر کرد که آیا این برنامه به نحوه ی احسن میتواند موفق شود که استعدادهای افراد را در استان های مختلف کشور ایران به نمایش بگذارد و از همه مهم تر موفق می شود که نظر مخاطبان و ببینندگان را مانند ماه عسل به خود جذب کند یا خیر؟؟؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش ثبت نام در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *