عرضه تبلت OnePlus Pad با تاخیر مواجه شد

عرضه تبلت OnePlus Pad با تاخیر مواجه شد

در ماه می، مکس جامبور، افشاگر مطرح، که به افشاگری دقیق دستگاه‌های OnePlus معروف است، اشاره کرد که این شرکت در حال کار بر روی اولین تبلت خود است و احتمالا OnePlus Pad نام خواهد داشت. از آن زمان، شایعه متعددی منتشر شده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب وان پلاس نرسید. با این حال، یک افشای جدید نشان می دهد که عرضه آن به تاخیر افتاده است.

گزارشی که در دسامبر 2021 منتشر شد ادعا کرد که OnePlus Pad در نیمه اول سال جاری عرضه خواهد شد. در ماه مارس گزارش شد که تبلت OnePlus وارد فاز تولید انبوه در چندین کشور اروپایی و آسیایی شده است. در ماه می، گزارش شد که آزمایش داخلی آن در هند شروع شد.

با این حال، نویسنده مشهور Mukul Sharma ادعا کرده است که OnePlus Pad با تاخیر معرفی و عرضه می شود. او اضافه کرد که ممکن است در اوایل سال 2023 رونمایی و عرضه شود. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا این شرکت عرضه OnePlus Pad را با تاخیر مواجه کرده، در دسترس نیست.

شایعات پیرامون OnePlus Pad نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED FHD+ خواهد بود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 865 و 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. باتری 10090 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی هم دارد. دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه  عقب 13 + 5 مگاپیکسلی دارد. انتظار می رفت این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12L از پیش نصب شده همراه باشد و قیمتی بیش از 443 دلاری دارد.

چند دستگاه دیگر مانند OnePlus Watch 2 و OnePlus Band 2 هم وارد مرحله آزمایش تحقیق و توسعه و تولید  انبوه شده بودند. مشخص نیست که آیا ورود این دستگاه ها نیز به تعویق افتاده است یا خیر. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس محصولات جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  OnePlus 9 Pro ممکن است از شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی کند

نظرات در مورد : عرضه تبلت OnePlus Pad با تاخیر مواجه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *