طول عمر محصولات کمپانی اپل چهارسال تخمین زده شده است

محصولات کمپانی اپل

یکی از موضوعاتی که این روزها در بازار گوشی های هوشمند مطرح است، مسئله ی افزایش بی رویه ی قیمت گوشی ها می باشد که هر کسی هم اکنون قادر به خرید یک گوشی هوشمند رده بالا و یا حتی متوسط نمی باشد. به خصوص اگر بخواهید یکی از محصولات کمپانی اپل را در اختیار داشته باشید مانند آیفون X ، باید هزینه ای بالای 999 دلار پرداخت نمایید که قبلا آیفون های اپل با قیمتی بالاتر از 599 دلار عرضه می شدند که رفته رفته قیمت دستگاه های این کمپانی افزایش داشته است.

به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می دهند بجای اینکه مجددا به خرید یک گوشی هوشمند اقدام نمایند، برای مدتی طولانی از آن استفاده نمایند و در صورتی که دیگر دستگاه آن ها قابل استفاده نبود اقدام به خرید یک گوشی هوشمند دیگر نمایند اما بحث اینجاست که طول عمر گوشی های هوشمندی نظیر آیفون و یا هر مصول دیگر یاز کمپانی اپل به طور میانگین چند سال می باشد؟

در کل ممکن است پاسخ به این سوال کمی سخت باشد، زیرا نحوه ی استفاده هر کاربر با کاربر دیگر ممکن است متفاوت باشد ولی با این حال Horace Dediu یکی از تحلیلگران برجسته ی Asymco در این خصوص گفته است که با برسی آمارهای عمومی انتشار یافته و انجام برخی از محاسبات به طور میانگین طول عمر محصولات کمپانی اپل نزدیک به چهار سال تخمین زده شده است.

محصولات کمپانی اپل

بر اساس گفته ی این تحلیلگر، با اطلاع از تعداد دستگاه های فعال و تعداد دستگاه های به فروش رسیده می توان به طور میانگین طول عمر آن ها را تخمین زد و نکته ی جالب توجه اینجاست که کاربران گوشی های اپل آیفون های خود را بیش از پیش نگاه می دارند و دیرتر اقدام به خرید گوشی جدید می کنند!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طول عمر محصولات کمپانی اپل چهارسال تخمین زده شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *