طراحی سایت؛ داستان کت و شلوار برند شما

ما در راتین هزار قصه از کسب و کارهای تمام این سالهای پر افت و خیز دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای مختلف ایران برای تعریف کردن داریم. هزار توی تبلیغات را بارها تا انتها سیر کرده ایم تا قصه های شما فراموش نشود و داستان فروش و درآمدتان تا همیشه در خاطر خیال شما بماند.
حالا قصه های جدیدی برای گفتن داریم، برای ثبت لحظه های شما و بردنتان روی دیوار بزرگ اینترنت، میان کتاب داستان برندهای موفق.

داستان خود را تغییر دهید !

با توجه به شرایط مختلف، از بحران های بین المللی و داخلی تا میزان هزینه و فایده ای که برای شما دارد تصمیم گرفته ایم تیم طراحی سایت خودمان را بزرگ تر و بیشتر فعال کنیم. حالا کاری که سالهاست انجام داده ایم می خواهیم با نقشه راهی جدید آغاز کنیم. برای همین به شما هم می گوییم : داستان را  تغییر بده !

ما معنای خاصی برای وب سایت داریم

پس از سالها تجربه در حوزه بازاریابی و تبلیغات به خوبی دریافته ایم وب سایت، مهمترین نقطه تماس برند شما در دنیای دیجیتال است و طراحی سایت های اینترنتی را نه فقط طراحی یک صفحه نمایش اطلاعات که طراحی نقطه تماس مشتری با برند و محل اولین دیدار آنها با شما می دانیم.
ما پس از نزدیک به 18 سال فعالیت، متخصص بازاریابی و تبلیغات هستیم، پس همه چیز را در راستای افزایش فروش شما طراحی می کنیم. ما 3 اصل مهم برای طراحی سایت داریم :

  • باید منجر به افزایش فروش شما شود.
  • ارائه دهنده هویت بصری دیجیتال قدرتمند و موثری از شما باشد
  • انتقال تجربه ای بزرگ از سمت شما به مشتریان و مخاطبان تان باشد.

سفری امن برای کسب و کار شما

طراحی سایت؛ داستان کت و شلوار برند شما

قدم اول، دیدار آشنایی !

اولین قدم و آغاز هر پروژه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ، شناخت و آشنایی است.
آشنایی ما با  شما، خدمات و محصولاتتان، هویت برندتان و آنچه از سر گذرانده اید یا در سر دارید، مهمترین بخش در طراحی اولین نقطه تماس برند شما خواهد بود.
در جلسات شناخت حضوری و آنلاین، متخصصان کسب و کار و طراحی وب سایت ما، با دقت و پیگیری به دنبال شناخت درست و کامل شما و کسب و کار شما خواهند بود.

قدم دوم، ایجاد علاقه کردن !

یک چیز کاملا مشخص است؛ شما سراغ یک آژانس تبلیغاتی آمده اید. برای همین ما از نقطه صفر و طراحی رابط کاربری و تهیه نقشه وب سایت، خیال شما را برای ادامه راه راحت خواهیم کرد.

حالا وقت تهیه متون و محتوای مناسب وب سایت شما است. اگر این کار برای شما وقت گیر باشد، یا امکان تولید توسط تیم خودتان یا برون سپاری نداشته باشید،  تیم کپی رایتینگ راتین نه تنها می توانند در تولید محتوای متنی صفحات شما کمک کنند، بلکه آژانس راتین با تولید تمام محتوای گرافیکی و تصویری مورد نیازتان، همیشه در کنار شما خواهد بود.

حالا دیگر به قول بیل گیتس، پادشاه بر تخت نشسته است، محتوا حاضر و آماده است.

قدم سوم، و خدا زیبایی را دوست دارد !

بعد از آماده شدن محتوای سایت، نوبت به طراحی اولین قالب گرافیکی سایت  رسیده است. سایت شما، اولین خط فروشنده های حرفه ای شما خواهد بود پس باید همیشه لباس متناسب با شخصیت برند شما بر تن داشته باشد.

با توجه به آنچه شما در جلسات شناخت، تایید کرده اید و بدان نیاز دارید، یک لباس انحصاری و زیبا برای برند شما خواهیم دوخت. به نظر ما، برای رقابت در فضای مجازی راهکاری به جز ساخت هویتی خاص و بی همتا برای برندتان وجود ندارد.
اینجا نقطه طلایی تماس شما با مخاطبین و مشتریان است. در این دنیای گسترده شما دیگر حضور فیزیکی نخواهید داشت پس از این به بعد این کار تیم ما و سایت شماست که برندتان را معرفی کنیم.

قدم چهارم، همه شما یک مشتری VIP هستید !

 

حالا یک کت شلوار شیک و مدرن آماده است. باید بر تن یک نیروی توانمند بنشیند.
بعد از تایید نهایی شما روی لباس برندتان، تیم برنامه نویسی ما شروع به کدنویسی اختصاصی و پیاده سازی وب سایت با کمک متریال های حاضر شده می کند.
راتین سالهاست به دقیق بودن و خوش قول بودن معروف است، پس نگران نباشید، در زمان اعلام شده کار را تمام و تحویل شما خواهیم نمود.
سیستم مدیریت پروژه دقیق راتین، باعث میشود همه چیز به موقع و با کیفیت بالا انجام پذیرد.

برای ما تمام مشتریان راتین یک مشتری VIP محسوب می شوند و بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد.

قدم پنجم، فقط سالم باشه !

فرزند دردانه ی کسب و کارتان که قرار است پله های موفقیت را طی کند و با درآمدزایی عصای دست شما باشد، آماده است. متخصصین ما امروز تمام ورودی ها و خروجی های سایت را با هم مقایسه می کنیم. تیم کنترل کیفیت ما با دقت زیاد همه چیز را چک می کند و در صورت وجود مشکل همه چیز، اصلاح خواهد شد و یک محصول بی نقص تحویل شما خواهد شد. قرار است سایت شما هر شکل و شمایلی که دارد، سالم باشد.

حالا همه چیز آماده است. به سایت خودتان خوش آمدید!

طراحی سایت؛ داستان کت و شلوار برند شما

قدم ششم، پشتتان به کوه گرم است !

تیم آموزشی ما با معرفی یک متخصص را به شما آموزش های لازم برای استفاده از کل سیستم سایت را به تیم شما منتقل خواهد کرد.
ما با معرفی منابع آموزشی حرفه ای و همراهی کارشناسان فنی تا آخرین لحظه، مثل کوه پشت شما هستیم.

ما از سال 86 تا امروز پشتیبان برترین برندهای کشور بوده ایم . کارنامه درخشانی داریم از یک پشتیبانی بی وقفه، حرفه ای و صادقانه برای بهترین ها.

قدم هفتم، به جمع حرفه ای ها خوش آمدید !

اینجا یک آژانس تبلیغاتی است، شما تا زمان تشکیل  تیم سازمان خودتان، ما را در کنار خود خواهید داشت، از سال 1386 تا امروز بزرگترین استارتاپ های ایرانی و پلتفرم های آنلاین و دیجیتال کشور را همراهی کرده ایم و امروز نیز با آنها همکار و همراه هستیم.

ما یک پکیج کامل از تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ تا مشاوره مدیریت و بازاریابی را به شما ارائه خواهیم کرد.
اینجا آژانس حرفه ای ها است. خیالتون راحت !

 

و این داستان ادامه دارد …

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : طراحی سایت؛ داستان کت و شلوار برند شما

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خدمات ریدیزاین هم انجام میدید؟ قبلا یک شرکتی یک سایت برام طراحی کردند اما خیلی نقص داره ونیاز به اصلاحات داره

  2. در طراحی سایت پشتیبانی بعد از تحویل کار خیلی مهمه. من به عنوان صاحب یک فروشگاه آنلاین چندین بار تجربه منفی در این مورد داشتم اما در سایت جدیدی که راه انداختم و اولین تجربه همکاری من با راتین بود تا اینجا کاملا راضی هستم. پشیبانی خیلی عالیه و اون چیزی که توی نظرم بوده واقعا پیاده سازی شده. از تیم راتین بابت خدمات حرفه ای که ارائه میدن ممنونم