صفحه کلید منحصربفرد دل Transparent معرفی شد

صفحه کلید منحصربفرد دل Transparent معرفی شد

دل کیبورد گیمینگ مکانیکی شفاف خود را با بدنه کاملا شفاف، نورپردازی RGB و بدنه سوئیچ سفارشی جیادالنگ عرضه کرده است. صفحه کلید گیمینگ شفاف جدید دل در چین رونمایی شد و از چیدمان 82 کلیدی استفاده می کند. بدنه محوری سفارشی شده کیبورد بر اساس Jiadalong wallaby و raccoon است.

صفحه کلید جدید بازی مکانیکی شفاف Dell دارای یک کلاهک کریستالی کاملا شفاف است و از مواد PC با شفافیت بالا تولید شده است. از نور پس زمینه تک کلید RGB و بیش از 16.8 میلیون نور رنگی پشتیبانی می کند. از نظر اتصال، صفحه کلید بازی مکانیکی شفاف Dell از اتصالات سه حالته سیمی، بلوتوث و 2.4G پشتیبانی می کند. با رایانه های شخصی ویندوز و macOS سازگار است و یک تجربه بازی همه جانبه را ارائه می دهد. کیبورد بازی دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که مدت زمان و چرخه شارژ آن ذکر نشده است.

صفحه کلید بازی مکانیکی شفاف Dell دارای سنسور لمسی است و از مبادله داغ پشتیبانی می کند. قیمت کیبورد 599 یوان (88 دلار) در دوره عرضه است. این محصول پس از دوره عرضه به قیمت اصلی خود یعنی 999 یوان (~ 147 دلار) باز خواهد گشت. در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد در دسترس بودن جهانی صفحه کلید بازی وجود ندارد. این محصول را می توان به طور مستقیم از Jingdong خریداری کرد.

دل انتظار دارد که صفحه کلید بازی مکانیکی شفاف جدید در بازار چین مورد استقبال قرار گیرد. طرح روشنایی و عملکرد چشمگیر آن ممکن است توجه علاقه مندان به بازی را به خود جلب کند. هیچ نشانه ای از مدت زمان باقی ماندن قیمت راه اندازی وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی دل از کروم بوک پریمیومی Latitude 7410

نظرات در مورد : صفحه کلید منحصربفرد دل Transparent معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *