صفحه کلید لمسی هوشمند OPPO در کنار کیس هوشمند بزودی عرضه می شود

OPPO قصد دارد یک صفحه کلید لمسی هوشمند و یک قاب تبلت عرضه کند. انتظار می‌رود این گوشی در کنار OPPO Pad 2 عرضه شود. با این حال، جدول زمانی عرضه لوازم جانبی تبلت همچنان یک راز باقی مانده است. OPPO سال گذشته با پد و پد ایر وارد بخش تبلت شد. همچنین قرار است این برند به زودی OPPO Pad 2 را عرضه کند.

در کنار صفحه کلید لمسی هوشمند و کیس هوشمند تبلت های خود، شارما همچنین فاش کرد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه تبلت های جدید در هند است. با این حال، این همه آن چیزی است که در حال حاضر می دانیم.

تایید شده است که OPPO سری Find X6 را در اواخر این ماه در چین عرضه خواهد کرد. تاریخ احتمالاً 21 مارس تعیین شده است، اگرچه ما منتظر تایید رسمی هستیم. همچنین انتظار می‌رود تبلت OPPO Pad 2 نیز در این رویداد حضور داشته باشد. اخیراً در Geekbench با مشخصات کلیدی مشاهده شد.

لیست Geekbench نشان داد که OPPO Pad 2 آینده مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 خواهد بود. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم است و از سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه استفاده می کند. این دستگاه در تست های تک هسته ای 1160 امتیاز و در نتایج تست های چند هسته ای 3186 امتیاز کسب کرد.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که OPPO Pad 2 دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 2800 در 2000 پیکسل خواهد بود. انتظار می رود این گوشی با نرخ رفرش 144 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision عرضه شود. گفته می شود که این تبلت از یک باتری 9500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تغذیه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی هوشمند اوپو K1

نظرات در مورد : صفحه کلید لمسی هوشمند OPPO در کنار کیس هوشمند بزودی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *