صفحه نمایش های بدون حاشیه در گوشی های میان رده نیز مشاهده خواهند شد

صفحه نمایش های بدون حاشیه

یکی از موضوعاتی که اخیرا در طراحی گوشی های هوشمند مشاهده می شود، به خصوص در پرچمدار ها، صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد. به گزارش یکی از موسسات تحقیقاتی چینی در سال جاری شاهد افزایش چشمگیری از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بدون حاشیه خواهیم بود. بر اساس برآوردهایی که صورت پذیرفته است، حدود 40 درصد از گوشی های هوشمندی که در سال 2018 عرضه خواهند شد، دارای صفحه نمایش لبه به لبه خواهند بود.

اما یکی از موضوعاتی که مطرح می باشد، این است که گوشی های هوشمند میان رده نیز در سال جاری برای جذب مشتری بیشتر به این پنل ها مجهز خواهند شد. به گفته ی تحلیلگران ابعاد صفحه نمایش گوشی های هوشمند در سال جدید در پرچمداران کمتر از 6 اینچ نخواهد بود ولی در خصوص گوشی های میان رده و اقتصادی محدود به 5.6 اینچ می باشد. این موضوع در حالی است که سایز صفحه نمایش اغلب گوشی های پرچمدار در سال 2017 بین 5.7 تا 6.2 اینچ بوده و گوشی های هوشمند کوچکتر از 6 اینچ 69.2 درصد از بازار گوشی های هوشمند را تشکیل می دادند.

در یکی دیگر از گزارش ها تاکید شده است که پنل های AMOLED نسبت به پنل های LCD و LTPS محبوبیت بیشتری داشته اند و گزارش های منتشر شده از سوی سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده ی پنل های AMOLED می باشد، تایید کننده ی این موضوع می باشد. بر اساس آماری که در سال گذشته منتشر شده است تعداد گوشی های هوشمندی که مجهز به صفحه نمایش از نوع LTPS ، AMOLED و LCD بودند به ترتیب 139، 46.1 و 24.8 میلیون دستگاه بوده است که قطعا این آمار در سال جدید تغییرات زیادی خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : صفحه نمایش های بدون حاشیه در گوشی های میان رده نیز مشاهده خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *