شیائومی 15 پرچمداری با نمایشگر 6.36 اینچی تخت است

شیائومی 15 پرچمداری با نمایشگر 6.36 اینچی تخت است

شرکت شیائومی نسل بعدی پرچمداران را تا اواخر سال 2024 معرفی نخواهد کرد. در چند هفته گذشته شایعاتی درباره این سری دریافت کردیم و حال جزئیاتی درباره مشخصات نمایشگر شیائومی 15 لو رفت.

به گفته یک منبع موثق، این شرکت همچنان از یک پنل هم سایز برای نسل بعدی شیائومی 15 خود استفاده خواهد کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی 15 آینده با یک صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی همراه است. متأسفانه، خبرساز چیز دیگری در مورد این صفحه نمایش نمی گوید. از آنجایی که پنل‌های دو گوشی آخر علی‌رغم سایز یکسان، مشخصات متفاوتی دارند، ممکن است نمایشگر گوشی‌های نسل بعدی متفاوت باشد.

افشای اولیه نشان می دهد که پنل گوشی هوشمند آینده با یک راه حل اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه ای از Goodix همراه شود. برای افرادی که مطلع نیستند، نمایشگر نسل فعلی شیائومی 14 دارای وضوح 2670 در 1200 پیکسل (1.5K) در مقایسه با رزولوشن FHD+ (1080 در 2400 پیکسل) در شیائومی 13 است. بنابراین، صفحه نمایش در مدل جدیدتر وضوح بیشتری دارد. همچنین نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 460PPI در مقابل 414PPI در دستگاه قدیمی ترست.

صفحه نمایش جدیدترین گوشی همچنین از فناوری LTPO (1-120 هرتز) استفاده می کند و می تواند به حداکثر سطح روشنایی محلی 3000 نیت برسد. در حالی که پنل گوشی قدیمی تر تنها می تواند به 1900 نیت سطح روشنایی محلی برسد. به هر حال، هر دو نمایشگر می توانند محتوای Dolby Vision را پخش کنند، اما با عینک های مختلف محافظت می شوند. شیائومی 14 از Corning Gorilla Glass Victus استفاده می کند، در حالی که Xiaomi 13 به Gorilla Glass 5 مجهز شده است.

انتظار می رود شیائومی 15 در ماه سپتامبر وارد تولید انبوه شود. از این رو، ما مشتاقانه منتظریم تا در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه یاد بگیریم. در حال حاضر، گفته می شود که این دستگاه از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می گیرد. همچنین قرار است باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

شیائومی 15 پرچمداری خوش سایز

در دیگر خبرها شیائومی هر سال مدل جدیدی از سری گوشی سیوی را که برای بانوان تدارک می بیند در چین عرضه می کند. سال جاری انتظار رونمایی از گوشی شیائومی Civi 4 را داریم.

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 13 یک مدل خوش دست و کارآمد

این دستگاه در پلتفرم گواهی با قابلیت شارژ  سریع 67 وات فهرست شده است. یک گوشی شیائومی با شماره مدل مشابه 24053PY09I نیز در پایگاه BIS هند ظاهر شده است. بنابراین به نظر می رسد که یک نسخه ریبرند از Civi 4 ممکن است برای بازار هند برنامه‌ریزی شود.

پیش از این، شیائومی نسخه بهینه سازی شده Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی عرضه کرد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که Civi 4 همچنین دارای یک نسخه ریبرند یا بهینه شده برای هند باشد که احتمالاً Xiaomi 14 Lite نام دارد. به هر حال، طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی Civi 4 دارای صفحه‌نمایش مسطح 1.5K است که با شیشه‌ای 2.7 بعدی خمیده مانند سری 14 شیائومی پوشانده شده است.

همچنین شایعه شده که دارای دوربین‌هایی با نام تجاری لایکا و حسگر 50 مگاپیکسلی است که اولین بار بوده که یک گوشی غیر سری شیائومی با برند لایکا عرضه می‌شود. علاوه بر این، گفته شده که این گوشی از قاب فلزی و پشت شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بهره می‌برد. گزارش شده که دارای باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، به طور بالقوه تا 100 وات (یا حتی 120 وات) است.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است Civi 4 را با پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام عرضه کند. کوالکام قرار است در تاریخ 18 مارس از چیپ های جدید خود رونمایی کند که احتمالاً شامل Snapdragon 8s Gen 3 در کنار 7+ نسل 3 می شود.

در اخباری مرتبط شیائومی در تلاش بوده هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کند. در این بین باید به سری دستبند تناسب اندام اسمارت بند اشاره کرد که بزودی بروز خواهد شد. جزئیات در مورد Mi Band 9/9 NFC هنوز محدود است، اما دو مدل “M2345B1” و “M2346B1” برای استفاده رادیویی تایید شده‌اند که نشان می‌دهد به زودی معرفی می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 15 پرچمداری با نمایشگر 6.36 اینچی تخت است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *