تلویزیون سونی Bravia X70L راهی بازار شد

تلویزیون سونی Bravia X70L راهی بازار شد

اوایل این ماه، سونی سری تلویزیون Bravia X75L و X80L را عرضه کرد. اکنون این برند ژاپنی تلویزیون سری Bravia X70L را که شامل دو مدل شده، معرفی کرده است.

سونی براویا X70L در سایزهای 43 و 50 اینچی عرضه می شود. وضوح صفحه نمایش 4K را همراه با X-Reality PRO ارائه می دهد که می تواند محتوا را با وضوح 2K یا FHD به 4K ارتقا دهد. یک موتور تصویر X1 4K HDR وجود دارد که از الگوریتم های پیشرفته برای کاهش نویز و افزایش جزئیات استفاده می کند. این تلویزیون‌ها از فناوری Motionflow XR برای جزئیات صاف و واضح در توالی‌های متحرک سریع بهره می‌برند.

از نظر صدا، سونی براویا X70L به بلندگوهای دوتایی باز بافل پایین مجهز است که خروجی صدای 20 وات تولید می کند. فناوری صدای Dolby Audio روی برد وجود دارد. این تلویزیون ها دارای فناوری X-Protection PRO برای محافظت در برابر گرد و غبار، رطوبت، نوسانات برق و غیره هستند.

تلویزیون های سونی Bravia X70L با سیستم عامل Google TV با سرگرمی نامحدود از طریق برنامه ها و بازی ها اجرا می شوند. آنها با Apple AirPlay و Apple HomeKit سازگار هستند. این تلویزیون ها دارای کنترل از راه دور با قابلیت صوتی و پشتیبانی از دستیار Google هستند. همچنین شش کلید میانبر برای Amazon Prime، Netflix، Disney+ Hotstar، YouTube، Sony LIV و موسیقی وجود دارد.

مدل 43 اینچی سونی براویا X70L بیش از 59900 روپیه قیمت دارد. قیمت مدل 50 اینچی 70900 روپیه است. هر دو تلویزیون برای خرید دردسترس هستند. در اخباری مرتبط سونی تلویزیون هوشمند Bravia X80L را در بازار عرضه کرد. این مجموعه شامل تلویزیون هایی در سه سایز صفحه نمایش می شود. آنها با مشخصات و ویژگی‌های برتر عرضه می شوند. سونی می‌گوید سری تلویزیون‌های Bravia X80L جلوه‌های بصری خیره‌کننده، صدای شگفت‌انگیز و دنیایی از سرگرمی را با گوگل تی وی ارائه می‌دهد که با واقع‌گرایی فناوری تصویر و صدا غنی شده است.

سری تلویزیون های سونی Bravia X80L در سایزهای نمایشگر 43، 50 و 85 اینچی عرضه می شوند. هر سه مدل دارای وضوح صفحه نمایش 4K به همراه موتور تصویر X1 4K HDR هستند. یک الگوریتم Triluminous Pro برای بازتولید سایه های طبیعی در هر جزئیات وجود دارد. این تلویزیون ها دارای گواهی IMAX Enhanced هستند و از فرمت های مختلف HDR پشتیبانی می کنند. در بخش صوتی، سونی Bravia X80L به یک بلندگوی X-balanced با Dolby Atmos و صدای فضایی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی های هوشمند 2014 ماه جولای

منبع

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : تلویزیون سونی Bravia X70L راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *