شیائومی 14 اولترا به حسگر دوربین 1 اینچی مجهز می شود

شیائومی 14 اولترا به حسگر دوربین 1 اینچی مجهز می شود

جدیدترین پرچمداران شیائومی، شیائومی 13، 13 پرو و 13 اولترا، همگی با دوربین های چشمگیری عرضه شدند که با برخی از گوشی های رده بالا همتراز برابری می کنند. به ویژه Xiaomi 13 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه توسعه یافته توسط Leica در عقب با لنز 50 مگاپیکسلی Summicron یک اینچی همراه شد. شاید بتوان گفت که این دوربین به خوبی دوربین گوشی های هوشمند است، اما همیشه جا برای بهبود وجود دارد.

نسل بعدی Xiaomi 14 Ultra ممکن است بیشتر از قبل جلوتر باشد، اما احتمالاً باید با یک سنسور اصلی 1 اینچی مانند نسل قبلی خود اکتفا کند. شیائومی 14 اولترا قرار است مگا پرچمدار بعدی این شرکت چینی باشد و دقیقاً مانند مدل امسال، گوشی جدید نیز از سخت افزار دوربین قابل توجهی برخوردار خواهد بود. با این حال، افشاگر صنعت Digital Chat Station در پست اخیر Weibo اعلام کرد که این گوشی هوشمند باید از سنسور دوربین 1 اینچی استفاده کند. DCS خاطرنشان می کند که سنسور M43 که سایز آن 1.33 اینچ است، هنوز برای گوشی ها بسیار بزرگ بوده و احتمالاً به این زودی ها در یکی از آنها دیده نمی شود.

با این حال، افشاگر پیشنهاد می‌کند که Xiaomi 15 Ultra با پیشرفت‌های عمده در اندازه سنسور عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه این موارد افشا اولیه هستند، نمی‌توانیم در مورد جزئیات خیلی مطمئن باشیم، اما DCS سابقه خوبی دارد، بنابراین این ادعاها تا حدودی صحت دارند.

برای یادآوری Xiaomi 13 Ultra، این دستگاه دارای لنز Leica Vario-Summicron در عقب با سنسور دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 است که از دیافراگم متغیر بین f/1.9 و f/4.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 f/1.8 اولتراواید با زاویه دید 122 درجه، به همراه یک جفت لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست. در اخباری مرتبط شایعاتی در مورد یک دستگاه جدید شیائومی که تنها با نام “N7” شناخته می شود، منتشر شده که گفته می‌شود بخشی از محصولات آینده و رده بالا این شرکت خواهد بود.

گزارش اخیر شماره مدل های سری گوشی شیائومی 14 را نشان داده که انتظار می رود اواخر امسال در چین عرضه شوند. علاوه بر این، یک پست Weibo توسط افشاگر صنعت Digital Chat Station به وجود یک مدل جدید اشاره کرد. گفته می شود که Xiaomi 14 و 14 پرو به ترتیب دارای شماره مدل 23127PN0CC و 23116PN5BC برای بازار چین هستند. برای بازار جهانی، این دستگاه ها با شماره مدل 23127PN0CG و 23116PN5BG همراه می شوند. جالب اینجاست که نام‌های مدل کوتاه‌شده این گوشی‌های هوشمند با «N3» و «N2» به ترتیب نشان‌دهنده شیائومی 14 و 14 پرو هستند.

بیشتر بخوانید  شیائومی در کنار Mi MIX 4 از اسپیکر هوشمند رده بالا رونمایی می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 14 اولترا به حسگر دوربین 1 اینچی مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *