آیفون 13 پرو مکس از Xiaomi 12S Ultra شکست خورد

آیفون 13 پرو مکس از Xiaomi 12S Ultra شکست خورد

اسمارت فون های گیمینگ دارای ویژگی های عملکردی بیشتری نسبت به دستگاه های غیر بازی هستند. با این حال، برخی از گوشی های هوشمند پرچمدار به اندازه کافی برای کار به عنوان دستگاه های گیمینگ مجهز هستند. تست بازی بین Xiaomi 12S Ultra و iPhone 13 Pro Max نتایج چشمگیری را نشان داد. تست بازی نشان داد که Xiaomi 12S Ultra در چندین دسته از iPhone 13 Pro Max برتری دارد.

عملکرد پردازنده سری A اپل آیفون ها کمک زیادی به عملکرد آنها می کنند و آیفون 13 پرو مکس چندین درجه بالاتر است. آیفون‌ها به طور سنتی عملکرد بالاتری نسبت به تلفن‌های اندرویدی ارائه می‌دهند، اما به نظر می‌رسد چیپست‌های اندرویدی به تدریج در حال افزایش قدرت هستند. تست گیمینگ توسط Golden Reviewer گزارش شد و او فاش کرد که Xiaomi 12S Ultra دستگاه بازی گیمینگ نسبت به iPhone 13 Pro Max است. این تحلیلگر گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی را در میان گوشی های هوشمند اندروید و اپل برتر دانسته است.

به نظر می رسد چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 این گوشی یک تغییر عملکرد گیمینگ باشد. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 و سایر تراشه ها است. آزمایشات شدید نشان داد که 12S Ultra با نرخ فریم بالاتر نسبت به سایر گوشی های هوشمند برتر سال 2022 کار می کند. همچنین در هنگام کار با نرخ فریم بسیار بالا منجر به داغ شدن بیش از حد نشد. این یکی از پیشرفت‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 بود. این گوشی هوشمند در بین همه گوشی‌های هوشمند مورد بررسی جالب‌ترین بود. اینها شامل پرچمداران اپل و سامسونگ از جمله آیفون 13 پرو مکس، آیفون SE 2022 و گلکسی اس 22 اولترا بودند.

خاطرنشان می شود که آیپد مینی 6 که از چیپست A15 Bionic بهره می برد نرخ فریم بالاتری نسبت به Xiaomi 12S Ultra ارائه می دهد. بررسی لیست Geekbench برای 12S Ultra و نحوه عملکرد آن در برابر سایر پرچمداران جالب خواهد بود. 12S Ultra دارای سنسور دوربین اصلی بزرگتر از اکثر گوشی ها، پنل 6.73 اینچی اولد و پشتیبانی از شارژ 67 واتی برای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند چندین ویژگی چشمگیرتر دارد و قیمت آن به 900 دلار می رسد.

بیشتر بخوانید  شیائومی از Redmi 10 Power رونمایی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 13 پرو مکس از Xiaomi 12S Ultra شکست خورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *