شیائومی 11T PRO در نزدیکی رونمایی

شیائومی 11T PRO در نزدیکی رونمایی

Xiaomi 11T Pro روی دستگاه‌های پشتیبانی‌شده گوگل و کنسول Google Play وارد شده است و نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند به زودی در هند عرضه خواهد شد. شیائومی پس از پایان سری 11T خود، از گوشی های هوشمند پریمیوم 11T و 11T Pro رونمایی کرد. متأسفانه، این گوشی ها هنوز تاریخ عرضه خود را در هند دریافت نکرده اند. با این وجود، طرفداران شیائومی در هند برای دستیابی به گوشی‌های هوشمند سری 11T نیازی به صبر طولانی ندارند.

تلفن های هوشمند 11T و 11T Pro جانشین سری Mi 10T با استقبال خوب خواهند شد که در اکتبر 2020 در هند عرضه شد. 11T Pro ماه گذشته در سطح جهانی عرضه شد. مدل Pro چندین بار درز کرده است و اخیراً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. در حال حاضر، یک مشاور برجسته، نوع هندی 11T Pro را در کنسول Google Play و دستگاه‌های پشتیبانی شده Google مشاهده کرده است. این نشان می دهد که این دستگاه می تواند در چند روز آینده در کشور به طور رسمی عرضه شود.

گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو ممکن است در آستانه ورود به قفسه های فروشگاه در هند باشد. موکول شارما، مشاور چشم شاهین اوایل این هفته در حساب توییتر خود اسکرین شات هایی از لیست گوشی های هوشمند در وب سایت های فوق به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که نام رمز دستگاه “vili” است. جدای از آن، برخی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش می کند.

همانطور که گفته شد، لیست نشان می دهد که Xiaomi 11T Pro به زودی در هند عرضه می شود. اگر قیمت‌های اروپایی این گوشی قابل قبول باشد، احتمالاً قیمت بالایی خواهد داشت. علاوه بر این، اسکرین شات ها شامل تصاویری از گوشی هوشمند هستند. همچنین، لیست 11T Pro شماره مدل های تلفن شامل 2107113SR، 2107113SI و 2107113SG را نشان می دهد. مهمتر از همه، این موضوع را روشن می کند که نوع هندی 11T Pro از نظر مشخصات چه چیزی ارائه می دهد.

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که Xiaomi 11T Pro اسنپدراگون SM8350 را در زیر کاپوت قرار می دهد. به عبارت دیگر، چیپست اسنپدراگون 888 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این یک پردازنده هشت هسته ای مجهز به 5G است که از فرآیند تولید 5 نانومتری استفاده می کند. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این پردازنده دارای یک Qualcomm Kyro 685 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز خواهد بود. علاوه بر این، سه Qualcomm Kyro 685 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز وجود خواهد داشت. جدا از آن، از چهار Qualcomm Kyro 685 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. گزارش قبلی حاکی از آن است که این گوشی از HyperCharge 120 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. با این حال، طبق گفته MySmartPrice، این دستگاه احتمالاً یک نوع رم 128 گیگابایتی نیز خواهد داشت که در حال حاضر در بازارهای بین المللی موجود است. جدای از آن، لیست نشان می دهد که صفحه نمایش 6.67 اینچی گوشی دارای وضوح +FHD (1800 در 2400 پیکسل) و تراکم پیکسلی 440PPI است. جدای از آن، نمایشگر دارای نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است و Corning Gorilla Victus در بالا برای محافظت بیشتر ارائه می شود.

نسخه بین المللی دارای سه دوربین در پشت است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ HM2 می شود. علاوه بر این، این گوشی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می کند. برای اتصال، پورت USB Type-C، GPS، بلوتوث 5.1، Wi-Fi دو بانده، 4G LTE و 5G را ارائه می دهد. برای احراز هویت بیومتریک، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در لبه جانبی خواهد بود. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به بلندگوهای دوگانه Harman Kardon با Dolby Atmos و محفظه بخار اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 11T PRO در نزدیکی رونمایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *