شیائومی تاکنون 200 میلیون دستگاه گوشی در هند فروخت

شیائومی تاکنون 200 میلیون دستگاه گوشی در هند فروخت

شیائومی از زمانی که تقریباً هشت سال پیش به طور رسمی وارد بازار هند شد، به موفقیت های فوق العاده ای در این کشور آسیایی دست یافته است. در سال 2019، این شرکت اعلام کرد که در مدت پنج سال 100 میلیون گوشی هوشمند فروخته است. در مراسم معرفی Redmi 50i، این شرکت اعلام کرد که تا به امروز 200 میلیون گوشی هوشمند در هند به فروش رسانده است.

این یک نقطه عطف جدید برای غول فناوری چینی است و جالب اینجاست که تنها حدود 3 سال طول کشید تا بیش از 100 میلیون گوشی دیگر به فروش برسد در حالی که 100 میلیون محموله نخست در این کشور آسیای جنوبی 5 سال طول کشید.

شیائومی همچنین فاش کرد که در سال گذشته 15 گوشی هوشمند 5G با نام این شرکت عرضه شده است. اگرچه اتصال 5G هنوز در هند راه اندازی نشده، عرضه تلفن های هوشمند 5G در بازار هند آزمایشی برای گسترش کامل شبکه 5G است. عرضه تلفن های 5G احتمالا به افزایش فروش تلفن های Mi کمک کرده است.

ما نیازی به نگاهی فراتر از قیمت و کیفیت ساخت گوشی های شیائومی نخواهیم داشت تا شاهد باشیم که چرا این شرکت به موفقیت در هند ادامه داده است، جایی که در پنج سه ماهه گذشته به عنوان اولین فروشنده گوشی های هوشمند در رتبه بندی قرار گرفته است.

شیائومی هند اخیراً تغییراتی را در مدیریت خود اعلام کرد که باعث شد مورالیکریشنان B، مدیر عامل شرکت، از اول آگوست 2022 به سمت ریاست ارتقا یابد. انتظار می‌رود که این تغییر منجر به افزایش حجم فروش نیز شود.

در اخباری مرتبط موتورولا تنها شرکتی نیست که روی گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی کار می‌کند و به تازگی کاربر Digital Chat Station ویبو گزارش می‌دهد که گوشی با سنسور 200 مگاپیکسلی، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، نمایشگر 120 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در حالی که فاش کننده به ارائه افشاگری های خود می پردازد، برخی پیش بینی می کنند که این مدل یکگوشی شیائومی، به ویژه Redmi K50S Pro خواهد بود. در سوی دیگر گفته شده که ممکن است به جای آن، شیائومی 12 تی پرو معرفی شود.

سنسوری از نوع ISOCELL HP1 سامسونگ یا ISOCELL HP3 خواهد بود. هر دو دارای رزولوشن 200 مگاپیکسل هستند، اما تفاوت در فرمت اپتیکال و اندازه پیکسل بوده که به ترتیب 1/1.22 اینچ و 0.64 میکرومتر و 1/1.4 اینچ و 0.56 میکرومتر می باشد.

موتورولا از HP1 بزرگ‌تر استفاده می‌کند و اوایل امروز نمونه‌ای از دوربین را منتشر کرد، که نشان می‌دهد حسگر با فعال‌سازی 4 در 1 پیکسل چه کاری می‌تواند انجام دهد و این هنوز یک عکس 50 مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نیست که شیائومی کدام سنسور را انتخاب خواهد کرد. با توجه به چیپست پریمیوم 8+نسل 1، البته استفاده از HP1 منطقی تر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی تاکنون 200 میلیون دستگاه گوشی در هند فروخت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *