شماره تلفن معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران

شماره تلفن معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب استاد و معلم خصوصی مجرب از سایت ایران مدرس و همچنین چگونگی مشاهده شماره تماس بهترین اساتید تهران و کل ایران توضیح داده شده است.

 

اگر در جستجوی شماره تماس و شماره تلفن معلم خصوصی خوب و با تجربه برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی آنلاین و یا کلاس حضوری در منزل در تهران و یا هر جای ایران هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه مشاهده شماره تماس بهترین اساتید و معلم های خصوصی تهران و ایران

در این بخش در رابطه با نحوه مشاهده شماره تماس مستقیم و بدون واسطه بهترین مدرسین تدریس خصوصی تهران و کل ایران توضیح داده می شود. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی تهران و کل ایران را می توانید مشاهده کنید. در وب سایت مذکور تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ استاد و مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس دروس مختلف از جمله زبان انگلیسی، عربی، ادبیات، فیزیک، ریاضی، شیمی، هندسه، حسابان، زیست شناسی، کامپیوتر، اکسل، موسیقی، رشته های ورزشی، نقاشی و هنر و … فعالیت دارند. برای تمامی اساتید می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد را مشاهده نمایید. برای بسیاری از مدرسین مجرب در سایت مذکور فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است بنابراین انتخاب آگاهانه یک استاد فوق العاده از سایت مذکور بسیار آسان می باشد.

برای مشاهده شماره مدرسین خانم و آقا کلیک کنید: انتخاب آنلاین استاد و مدرس خصوصی

همانطور که گفته شد در ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه معلم های خصوصی هم ارائه شده است و می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید. اساتید ثبت نامی در سایت مذکور تجربه بالایی دارند و از دانشگاههای خوب و معتبر ایران مانند دانشگاه تهران ut.ac.ir/fa، دانشگاه شریف، علم و صنعت www.iust.ac.ir، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر aut.ac.ir و … فارغ التحصیل شده اند. برای تمامی مدرسین می توانید مشخصات کامل و رزومه کاری ایشان، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد و … را مشاهده کنید.

شماره تلفن معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران

مقایسه قیمت و بازدهی کلاس تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

در ایام کرونا دانش آموزان و دانشجویان و والدین ایشان به شدت متقاضی کلاس های تدریس خصوصی آنلاین بودند. در حال حاضر هم به نسبت قبل کلاس های خصوصی مجازی بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما در هر صورت افراد بیشتری ترجیح می دهند از کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل استفاده نمایند. واضح است که بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس آنلاین بیشتر است. در کلاس های حضوری استاد تسلط بیشتری بر شاگرد خودش دارد و از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده می کند. در کلاس هایی که به صورت حضوری در منزل یا آموزشگاه برگزار می شود معمولا خود شاگرد هم تمرکز بیشتری دارد و مطالب را بهتر درک می نماید. بنابراین به لحاظ بازدهی واضح است که کلاس های حضوری مناسب تر است اما کلاس های آنلاین هم که توسط مدرسین مجرب برگزار می شود مزایای زیادی دارد.

کلاس های تدریس خصوصی آنلاین می تواند از طریق اسکای روم www.skyroom.online، گوگل میت https://meet.google.com/، واتساپ، اسکایپ و … برگزار شود. برای معلم خصوصی و شاگرد هم این کلاس ها مزیت های زیادی دارد از جمله:

۱. هزینه کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری از ۲۰ تا ۵۰ درصد کمتر است و این می تواند برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مفید باشد. اساتید معمولا چون در کلاس های آنلاین زمانی برای رسیدن به کلاس از دست نمی دهند قیمت کمتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس در نظر می گیرند.

۲. برای دانش آموزان و دانشجویان امکان داشتن کلاس با هر استادی از هر جای جهان و ایران فراهم می شود و خصوصا برای افرادی که ساکن شهرهای کوچک هستند این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که ممکن است برای درسی که مد نظر دارند در شهر خودشان نتوانند استاد خوب پیدا نمایند.

۳. کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین برای مدرسین هم بسیار مفید است چرا که بازارکار تدریس خصوصی برای ایشان از شهر محل تدریس خودشان به کل ایران و جهان گسترش پیدا می کند. در سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که نه تنها از کل ایران شاگرد جذب می کنند بلکه شاگردهایی از خارج از کشور هم جذب نموده اند. از این نظر کلاس های آنلاین برای مدرسین هم بسیار مفید است.

۴. وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و در نتیجه معلم های خصوصی می توانند در طول روز تعداد کلاس بیشتر و درآمد بالاتری را کسب نمایند. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج، یکی از معضلات بزرگ اساتید ترافیک است و بعضا برای یک کلاس 90 دقیقه ای باید 90 دقیقه و یا حتی بیشتر را در مسیر رسیدن به کلاس از دست داد. کلاس های آنلاین این مشکل بزرگ را از میان برداشته است.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توان گفت که کلاس های حضوری و آنلاین هر دو می تواند مفید باشند و باید به تناسب بودجه و شرایطی که دارید یکی از این موارد را انتخاب کنید. کلاس های حضوری به صورت کلی بازدهی بیشتری دارد و کلاس های آنلاین به صرفه تر بوده و مزیت های زیادی هم دارد.

شماره تلفن معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و ویژگی های برترین اساتید تدریس خصوصی

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از کلاس های خصوصی آنلاین یا حضوری بگیرید واضح است که باید یک معلم خوب و مجرب در کنار خودتان داشته باشید. در سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند. مدرسین برتر از دانشگاههای معتبر فارغ‌التحصیل شده اند ‌ سابقه کاری بالایی دارند.

مشاهده فیلم نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب از سایت ایران مدرس هم در این زمینه مفید است.

با یک معلم خصوصی خوب و متعهد کلاس برگزار کنید به گونه ای که نظرات شاگردهای قبلی برای ایشان مثبت بوده باشد. در سایت ایران مدرس می توانید نظرات شاگردهای قبلی اساتید را ببینید. از دیگر ویژگی های معلم های برجسته می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری، تجربه بالا، کتاب و مقالات تالیفی معتبر، داشتن فیلم نمونه تدریس و … اشاره نمود.

برای هر درس هم می توان با استادی کلاس هماهنگ کرد که فارغ‌التحصیل رشته دانشگاهی مرتبط با آن درس باشد و مدارک مرتبط دیگر را هم کسب کرده باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید در کنکور موفق شوید بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند. اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی بگیرید بهتر است استاد زبانی که انتخاب می کنید مدرک آیلتس با نمره بالا یا مدارکی همچون تافل، TTC و سلتا را داشته باشند. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت کنید و با مدرسین برتر کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان بالاتر باشد. یک مدرس خوب ممکن است برای هر جلسه نرخ بیشتری را درخواست نماید اما در کل کلاس های ایشان مفیدتر بوده و نتیجه بهتری خواهید گرفت.

راهکارهایی برای گرفتن بهترین نتیجه از جلسات تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

در این بخش توضیحاتی ارائه می شود که با در نظر گرفتن آنها می توانید نتیجه بهتری از کلاس های خصوصی بگیرید. قدم اول این است که در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و با یک استاد عالی و سطح بالا کلاس داشته باشید. کلاس ها را در زمانهای مناسبی که خودتان خسته نیستید و توانایی یادگیری خوبی دارید برگزار کنید. نکته بسیار مهم و کلیدی دیگر این است که در فاصله زمانی بین کلاس ها برای مرور، حل تمرین و مطالعه درس وقت بگذارید. به هر میزان خودتان مطالعه بیشتری داشته باشید جلسات بعدی تدریس هم مفیدتر خواهد بود چرا که با آمادگی ذهنی بیشتری در کلاس ها حاضر می شوید. دقت کنید صرفا شرکت در کلاس های خصوصی شما را به موفقیت تحصیلی و گرفتن نمرات عالی نمی رساند. مطالعه و تلاش و مداومت خودتان هم بسیار لازم است. بنابراین خوب درس بخوانید و تمرینات را انجام دهید تا از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید.

چگونگی داشتن معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب و ارزان

برای انتخاب یک استاد و معلم خصوصی عالی و فوق العاده با بهترین قیمت به سایت ایران مدرس مراجعه نمایید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که برای انتخاب معلم خصوصی خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس ها تمرکز نکنید. درست است که قیمت مناسب برای کلاس خصوصی خوب و مهم می باشد اما مهمتر از آن این است که کلاس ها بازدهی بالایی داشته باشد و خوب نتیجه بگیرید. به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و … اساتید دقت کنید. با مدرسین برجسته که در کار خودشان عالی هستند کلاس داشته باشید.  اگر می خواهید کلاس ها با هزینه مناسبی برگزار شود و در عین حال یک معلم خصوصی فوق العاده در کنار خودتان داشته باشید از جلسات آنلاین و مجازی که حتی تا ۵۰ درصد ارزان تر از کلاس های حضوری است استفاده کنید. اگر تعداد جلسات بالایی نیاز دارید تقاضای تخفیف کنید. مدرسین معمولا برای تعداد جلسات زیاد تخفیف در نظر می گیرند. در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید، مرور کنید و تمرین حل نمایید تا هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن گردید و هم اینکه تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در هزینه های شما صرفه جویی گردد.

 

تعداد جلسات کلاس های خصوصی برای گرفتن بهترین نمره در امتحانات

اینکه برای موفقیت در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دیگری به چند جلسه کلاس خصوصی نیاز دارید به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر زبان انگلیسی را تا حد بسیار خوبی بلد هستید و می‌خواهید در آزمون آیلتس نمره ۷ بگیرید شاید ۲۰ جلسه کافی باشد تا مهمترین تکنیک ها را یاد بگیرید. یا مثلاً اگر در طول ترم خودتان ریاضی را مطالعه کرده اید و در بخش های محدودی از آن اشکال دارید ممکن است با ۲ یا ۳ جلسه رفع اشکال به تسلط خیلی خوبی برسید. ولی اگر مثلا دانشجو هستید و برای درس فیزیک عمومی ۱ دانشگاه یا معادلات دیفرانسیل قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید و این دروس را اصلا بلد نیستید و مطالعه نکرده اید بهتر است زودتر کلاس ها را شروع کنید چون ممکن است تعداد جلسات بالایی در حد ۱۵ جلسه لازم باشد. بهتر است زودتر شروع کنید تا کلاس ها با فاصله زمانی مناسبی برگزار گردد و زمان کافی برای مطالعه، حل تمرین و مرور داشته باشید. اگر درسی را اصلا بلد نیستید جلسات تدریس زیادی لازم است و بهتر است زودتر شروع کنید. برای رفع اشکال در ایام امتحانات می توانید ۲ جلسه کلاس داشته باشید.

دروس مهم که لازم است برای آن دروس معلم خصوصی داشته باشید

بسیاری از دانش آموزان در دروسی مانند ریاضی و فیزیک مشکل دارند. استفاده از کلاس های خصوصی برای این دروس بسیار مفید است. در کل هر درسی که می خواهید آن را به صورت مفهومی و عالی در کمترین زمان یاد بگیرید می تواند گزینه خوبی برای داشتن معلم خصوصی برای آن درس باشد. اگر می خواهید در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل نمره خوبی بگیرید باز هم کلاس خصوصی بهترین انتخاب است. برای موفقیت در کنکور، کسب درصد بالای 80 و 90 در فیزیک کنکور و زیست کنکور، موفقیت در امتحان عربی، زبان، هندسه، حسابان و … کلاس های تدریس خصوصی بسیار بازدهی خوبی دارد. کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن معلم خصوصی عالی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. فردی که در دروس مختلف همواره نمراتی در حد ۱۵ و ۱۶ گرفته است و می خواهد معدل الف دانشگاه و یا نمره ۲۰ در دروس دبیرستان بگیرد هم می تواند از کلاس های خصوصی استفاده نماید. در کل برای یادگیری سریع و با کیفیت هر درس، نرم افزار، مهارت و حرفه ای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی به نسبت فیلم آموزشی، کلاس گروهی، کتاب های خود آموز و …. بازدهی بالاتری دارد و بیشتر توصیه می گردد. از سایتهای جهانی فعال در زمینه انتخاب آنلاین معلم خصوصی می توان به https://www.tutor.com/ و https://www.hometutorsite.com/ اشاره کرد. اگر ساکن ایران هستید و یا دانشجو هستید و در کشورهای دیگر مشغول به تحصیل می باشید برای انتخاب معلم خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه به سایت ایران مدرس مراجعه نمایید. قیمت درخواستی اساتید در داخل ایران به نسبت نرخ درخواستی مدرسین سایر کشورها بسیار مناسب تر بوده و کلاس ها می تواند آنلاین یا حضوری برگزار شود.

به این پست امتیاز بدید

iranmodares.com

نظرات در مورد : شماره تلفن معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *