شرکت همراه اول هم در رویداد اینوتکس 2023 حضور خواهد داشت

شرکت همراه اول هم در رویداد اینوتکس 2023 حضور خواهد داشت

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور با نام “اینوتکس ۲۰۲۳”، همراه اول به عنوان بزرگترین میزبان بازدیدکنندگان است. در این رویداد، همراه اول با محوریت “مرکز تحقیق و توسعه” خود، پروژه‌های متعددی در حوزه‌های دانش بنیان، تولید داخلی، بومی سازی فناوری نوظهور و کاربردی را به نمایش می‌گذارد.

همچنین، هاب های همراه اول با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب و کارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور است. همراه اول در حال حاضر در حوزه بررسی و انتخاب استارتاپ های دارای پتانسیل رشد برای ورود به دوره شتابدهی فعالیت می کند و در برنامه راهبردی خود به سمت ایجاد زنجیره ارزشی پیش می رود تا به فعالیت های خود و شرکت حرکت اول انسجام بخشیده و فعالیت های موجود در این زنجیره مکمل یکدیگر باشند.

لازم به ذکر است که حضور هاب های شیراز و اصفهان در رویداد اینوتکس، برای سرمایه گذاران و کارآفرینان علاقه مند به عرصه نوآوری و کارآفرینی، امیدوار کننده خواهد بود.

همچنین، همراه اول در طول روزهای برگزاری اینوتکس 2023، در جلسات “Next Station”، “Stage” و “فروم حکمرانی” شرکت خواهد کرد، که بعضی از سرفصل‌های این جلسات شامل “زندگی مجازی”، “نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم”، “نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری” و “حکمرانی دیجیتال در سرویس‌های همراه اول” هستند.

همراه اول نیز در طول روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با هدف‌هایی همچون “سرمایه گذاری”، “مشارکت و همکاری” و “گفتگو و شبکه سازی”، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در غرفه ۲۲۴ سالن ۲، برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به فناوری‌های دیجیتال، مهمان خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت همراه اول هم در رویداد اینوتکس 2023 حضور خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *