بدل ایرانی دونالد ترامپ در مترو

دونالد ترامپ

حتما شما هم نام دونالد ترامپ را شنیده اید. ترامپ رئیس جمهور کشور آمریکا می باشد که از همان ابتدای زمان روی کارآمدنش حاشیه های زیادی را به دنبال داشت. او متولد 14 ژوئن 1946 است و یک تاجر سرمایه دار و مجری سابق تلویزیون می باشد.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ تا کنون در انتخابات آمریکا ، دوبار حضور داشته است.کمتر کسی فکر می کرد که دونالد ترامپ بتواند از مرحله مقدماتی انتخابات عبور کند اما او در اوج ناباوری با اختلاف رای فاحش همه ی رقبای شناخته شده خود را کنار زد و در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه معرفی گردید .

می توان ازدواج های متعدد دونالد ترامپ را به عنوان یکی از ویژگی های بارز زندگی او دانست ، چیزی که سبب شده او حاشیه ساز شود.ترامپ در سال 1968از دانشگاه پنسیلوانیا با مدرک کارشناسی اقتصاد فارغ التحصیل گردید و در سال 1977 که هنوز ده سالی نگذشته بود با یک مانکن اهل جمهوری چک ازدواج کرد و سه فرزند حاصل این ازدواج او بودند.

بعد از آنکه از همسرش طلاق گرفت در سال 1991 ،به شخص دیگری با نام “مارلا میپل” ازدواج کرد که او یک هنرپیشه بود و یک دختر نیز حاصل این ازدواج دونالد ترامپ بود.

در سال 1999 که از این همسر دوم هم جدا شد و چند سال بعد در سال 2005 با یک مانکن و طراح مد اهل اسلوونی ازدواج نمود. پنجمین فرزند ترامپ توسط این زن به دنیا امده است . دونالد ترامپ هم اکنون علاوه بر فرزندان صاحب 7 نوه نیز می باشد.

بدل دونالد ترامپ در مترو تهران

تصویر زیر که مشاهده می کنید عکسی از یک فرد را در مترو تهران نشان میدهد که شباهت عجیبی به دونالد ترامپ داشته است.البته در گذشته نیز تصویرهای دیگری دست به دست شد که شباهت عکس جوانی  دونالد ترامپ به هنرمند خوب کشورمان آقای مهدی سلطانی را نشان میدهد.

دونالد ترامپ

در ادامه با زوم تک همراه شوید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  متن سخنرانی ترامپ در سازمان ملل 2018

نظرات در مورد : بدل ایرانی دونالد ترامپ در مترو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *