سیلی عنابستانی نماینده سبزوار به سرباز وظیفه در تهران جنجالی شد

عنابستانی - سرباز وظیفه

به گزارش زوم تک دیروز نماینده مجلس سبزوار علی‌اصغر عنابستانی در یک برخورد ناشایست سرباز وظیفه راهنمایی رانندگی را سیلی زد ، براساس این گزارش بسیاری از مردم نسبت به رفتار ناشایست این سرباز واکنش نشان دادند. پس از این اتفاق مردم به صفحه مجازی این نماینده مجلس مراجعه و کامنت های مختلفی را به این نماینده مجلس پست کردند.

ویدئو علی‌اصغر عنابستانی در لحظه ای که سرباز وظیفه نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد ضرب و شتم با سیلی قرارداد را در این ویدئو مشاهده می نمایید.

این اتفاق در روز جمعه چهارم بهمن 99 در خیابان انقلاب تهران رخ داد مامور راهور ناجا اعلام کرده است که نماینده مجلس سرباز وظیفه راهور ناجا ار مورد ضرب سیلی قرار داده است.

نام سربازی که توسط این نماینده مجلس مورد ضرب سیلی قرار گرفته است حامد اکبری است ، وی گفته است : «من مأمور به شیفت بر تقاطع دروازه دولت هستم که راننده یک نماینده مجلس که بدون مجوز تردد در مسیر ویژه، قصد ورود به این مسیر را داشت به من اهانت کرد و خود نماینده هم از خودرو پیاده شد و یک سیلی به صورت من نواخت.»

وی افزوده است: «من از این اقدام نماینده مجلس چندین شاهد دارم و دوربین شهری هم از این صحنه فیلمبرداری کرده است.»

پس از این اقدام، تعداد زیادی از مردم حاضر در محل، دور ماشین نماینده مجلس را گرفته و به شدت به حرکت زشت او واکنش نشان داده‌اند.

پخش فیلم ماجرای مذکور در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته؛ با واکنش های جالبی در میان کاربران رو به رو شده است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرده است.

لازم به ذکر است، آقای دشتی اردکانی، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته است: با عنابستانی صحبت کردم؛ درگیری فیزیکی خود با سرباز پلیس را به طور کلی تکذیب کرد و گفت سرباز به من توهین کرد، ولی من به صورت فیزیکی با او درگیر نشدم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیلی عنابستانی نماینده سبزوار به سرباز وظیفه در تهران جنجالی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. این دشمنان ایران رو کی میخواهیم از ایران بیرون کنیم؟ این عرب ها و عرب پرستهای بیشرم که ایران ما رو ویران کردند!
    تف به شرف نداشته شون!