سیستم عامل iOS 12.1.2 با یک مشکل جدید و جدی روبرو شده است

سیستم عامل iOS 12.1.2

همانطور که می دانید کمپانی اپل به تازگی نسخه ی جدید سیستم عامل خود با شماره ی 12.1.2 را برای آیفون هایش منتشر نمود که چندی پیش از سوی کاربران گزارشاتی مبنی بر مشکل اینترنت دیتا در آیفون ها انتشار یافت ولی هنوز که مدتی از این موضوع نگذشته گویا یک مشکل بزرگ وجدی دی دیگر نیز در این نسخه از سیستم عامل اعلام شده است.

سیستم عامل iOS 12.1.2

اکنون که میلیون‌ ها کاربر در سراسر دنیا در حال بروزرسانی آیفون و آیپدهای خود به iOS 12.1.2 می باشند، به تازگی مشخص شده است که این بروزرسانی می‌ تواند اتصال وای فای برخی از دیوایس‌ ها را غیرفعال نماید. نکته اینجاست که هنوز مسئله ی اینترنت دیتای تعداد زیادی از کاربران مرتفع نشده است و اکنون افزوده شدن این مشکل جدید، آیفون ها را عملا به یک دستگاه بی‌مصرف و گران‌ قیمت تبدیل نموده است.

دقیقا مانند ایراد قبلی، این مشکل جدید نیز به کاربران یک کشور بخصوص محدود نمی باشد و از شکایت های طرح شده در شبکه‌ های اجتماعی می‌ توان فهمید که کاربران تقریبا همه ی قاره‌ ها نظیر  آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا با این مشکل بزرگ روبرو هستند. بر اساس حجم توییت‌ ها گویا کاربران ایالات متحده ی آمریکا بیش از دیگر کاربرها با مسئله ی قطعی وای فای روبرو شده اند.

سیستم عامل iOS 12.1.2

کاربران ناراحت از این مسئله از کشورهایی مانند مالزی، هندوستان، دانمارک، کلمبیا، مصر و فیلیپین با منشن نمودن حساب کاربری کمپانی اپل AppleSupport@ در شبکه اجتماعی توییتر، خواستار رسیدگی به این مسئله هستند. با تمامی این تفاسیر کمپانی اپل دوباره مانند مسئله ی اینترنت دیتا، سکوت کرده است و تنها به برخی از کاربران در توییتر پاسخ داده است. کوپرتینویی ها هم اکنون مشغول تست نسخه ی آزمایشی iOS 12.1.3 می باشند که یک بروزرسانی رفع باگ محسوب می شود. بر اساس حجم بسیار زیاد شکایت های مطرح شده در خصوص iOS 12.1.2 شکی نیست که کمپانی اپل باید در زمان عرضه ی نسخه ی نهایی iOS 12.1.3 رفع ایرادات اینترنت دیتا و وای فای را در بالاترین اولویت خود قرار دهد.

 

مطالب مرتبط

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: forbes

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم عامل iOS 12.1.2 با یک مشکل جدید و جدی روبرو شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *