سیستم عامل های iOS 16, iOS 15.7, iPadOS 15.7 و بیشتر منتشر شد

سیستم عامل های iOS 16, iOS 15.7, iPadOS 15.7 و بیشتر منتشر شد

همانطور که اپل وعده داده بود، به تازگی این شرکت به روز رسانی های جدید و مهمی را برای بسیاری از دستگاه های خود منتشر کرده است. بیایید با iOS 16 شروع کنیم. به‌روزرسانی جدیدترین نسخه iOS که برای اولین بار در ماه ژوئن اعلام شد، اکنون برای آیفون 8 و مدل‌های جدیدتر منتشر شده و زمانی که این جمعه عرضه می‌شود، روی مدل‌های جدید آیفون 14 از قبل نصب خواهد شد. به غیر از آیفون 14 پلاس که در تاریخ 7 اکتبر عرضه خواهد شد، این گوشی نیز با iOS 16 همراه است.

برای کسانی که نمی توانند به iOS 16 آپدیت کنند، اپل iOS 15.7 را نیز منتشر کرده است که چندین آسیب پذیری اصلی را برطرف می کند و مشکلات امنیتی را با Contacts، Maps، Safari، Shortcuts و WebKit برطرف می سازد. iPadOS 15.7 نیز با همین اصلاحات عرضه می‌شود، و ممکن است آخرین به‌روزرسانی 15.x را به همراه داشته باشد که قبل از عرضه نهایی iPadOS 16 شاهد آن خواهیم بود و این به دلیل مشکلات مربوط به ویژگی جدید Multiasking Stage Manager به تعویق افتاد. اپل این تاخیر را تایید کرد و شایعات حاکی از آن است که ما مستقیماً با iPadOS 16.1 تا اوایل ماه بعد رو به رو می شویم.

WatchOS 9 نیز منتشر شده است که دارای واچ فیس های جدید، اعلان‌های بازطراحی‌شده، پشتیبانی از نمایش مراحل خواب در ردیابی خواب و یک برنامه جدید دارویی است که به شما کمک می‌کند دارو، ویتامین و مکمل‌های دریافتی خود را ردیابی کنید. همچنین گزینه های تمرینی سفارشی جدیدی در برنامه Workout وجود دارد. این نسخه برای اپل واچ سری 4 و مدل‌های جدیدتر منتشر می شود.

در نهایت، Apple TV نیز فراموش نشده است، با انتشار tvOS 16 با پشتیبانی از کنترلر بازی برای Nintendo Joy-Cons و Nintendo Pro Controller. اگر به‌روزرسانی‌های خودکار را روشن کرده‌اید، همه این به‌روزرسانی‌ها باید قبلاً به شما ارائه شده باشند. در غیر این صورت، بررسی دستی هر یک از دستگاه های پشتیبانی شده منجر به دانلود فوری می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زمان انتشار محصول جديد اپل : iphone 6

نظرات در مورد : سیستم عامل های iOS 16, iOS 15.7, iPadOS 15.7 و بیشتر منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *