سیستم ردیابی چرخه قاعدگی به Galaxy Watch5 آمد

سیستم ردیابی چرخه قاعدگی به Galaxy Watch5 آمد

سامسونگ Electronics Co., Ltd. با Natural Cycles همکاری کرده است تا قابلیت های پیشرفته ردیابی سیکل قاعدگی مبتنی بر دما را به سری Galaxy Watch5 بیاورد. این مشارکت اولین باری است که الگوریتم باروری Natural Cycles برای یک ساعت هوشمند اقتباس شده است. ترکیبی از فناوری حسگر برتر سامسونگ و فناوری نوآورانه باروری Natural Cycles به کاربران بینش دقیق تری از چرخه قاعدگی خود ارائه می دهد.

از طریق قابلیت ردیابی چرخه، کاربران Galaxy Watch5 به ردیابی چرخه پیشرفته دسترسی خواهند داشت. این ویژگی اخیراً توسط وزارت ایمنی غذا و دارو (MFDS) جمهوری کره تأیید شده است و در سازمان غذا و دارو (FDA) به ثبت رسیده است. با الزامات علامت گذاری CE مطابقت دارد.

دکتر رائول شرویتزل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Natural Cycles، بر تعهد این شرکت به ارائه تجربه ای که سلامت زنان را تامین می کند، تاکید کرد. او همچنین اظهار داشت که این همکاری به سامسونگ اجازه می دهد تا از فناوری باروری خود برای ارائه ردیابی چرخه مبتنی بر دما استفاده کند. از طریق یک ساعت هوشمند برای اولین بار.

فناوری نوآورانه باروری Natural Cycles از دمای بدن و سایر شاخص های کلیدی باروری برای تعیین وضعیت باروری منحصر به فرد کاربر استفاده می کند. سری Galaxy Watch5 با استفاده از فناوری و الگوریتم خود برای تقویت برنامه سلامتی ویژگی ردیابی چرخه، برای ترسیم چرخه های قاعدگی بسیار مفید است. این امر باعث می شود تا سری گلکسی واچ 5 در مقابل سری اپل واچ قرار گیرد که بدون شک محبوب ترین ساعت هوشمند در حال حاضر در بازار است.

فناوری حسگر پیشرفته سامسونگ شامل حسگر پیشگامانه BioActive است که عصر بعدی نظارت بر سلامت دیجیتال را آغاز می کند. سنسور دمای مادون قرمز جدید تغییرات دمای پوست و همچنین چرخه قاعدگی را ردیابی می کند و نمای کلی تری را ارائه می دهد. سنسور دما از فناوری مادون قرمز برای خوانش دقیق‌تر استفاده می‌کند، حتی اگر تغییر دما در محیط اطراف کاربر وجود داشته باشد یا هنگام خواب حرکت کند.

قابلیت‌های ردیابی چرخه مبتنی بر دمای پوست از طریق برنامه Samsung Health در Galaxy Watch5 و Watch5 Pro در سه‌ماهه دوم در ۳۲ بازار در دسترس خواهد بود. Hon Pak، معاون رئیس جمهور و رئیس تیم سلامت دیجیتال، MX Business در سامسونگ الکترونیکس می گوید: این نمایش دیگری از فلسفه همکاری باز سامسونگ با سایر رهبران صنعت برای ایجاد تجربیات بهداشتی بهتر است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ سه تراشه اگزینوس جدید تولید میکند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم ردیابی چرخه قاعدگی به Galaxy Watch5 آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *