سیستم دسکتاپی ExpertCentre D500SD ایسوس معرفی شد

سیستم دسکتاپی ExpertCentre D500SD ایسوس معرفی شد

ایسوس دو رایانه رومیزی جدید را در هند راه اندازی کرده است. آنها ExpertCentre D500SD و S500SD هستند. هدف اولی بازار شرکت است در حالی که دومی برای استفاده مصرف کننده است. با این حال، هر دو دستگاه دارای مشخصات برتر هستند. ایسوس در توضیح این راه‌اندازی گفت: «ما بر ارائه یک راه‌حل کامپیوتری همه جانبه برای شرکت‌های خود و همچنین مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی متمرکز شده‌ایم». در ادامه بخوانید تا بدانید رایانه های شخصی رومیزی چه چیزهایی را ارائه می دهند.

هر دو ایسوس ExpertCentre D500SD و S500SD طراحی مشابهی با ضریب فرم کوچک دارند. اولی نیز دارای گواهینامه MIL-STD-810H درجه نظامی است. طراحی حرارتی آن نیز توسط محفظه های هوای مجزا برای منابع حرارتی اولیه رایانه شخصی بهینه شده است.

زیر کاپوت، ایسوس ExpertCentre D500SD و S500SD مادربرد اختصاصی این برند با خازن های 100 درصد جامد و فناوری ASUS 5X Protection III را در خود جای داده است. هر دو دسکتاپ مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core i5 هستند. گزینه ای برای اضافه کردن یک GPU مجزا NVIDIA وجود دارد. رایانه های شخصی تا 64 گیگابایت رم بسته بندی می شوند. ExpertCentre duo pack ذخیره سازی هیبریدی شامل PCIe SSD و اسلات HDD.

گزینه های اتصال در ایسوس ExpertCentre D500SD و S500SD شامل پشتیبانی از USB-C، USB 3.0، USB 2.0، HDMI، VGA، WiFi-6 و بلوتوث 5.2 است. هر دو دستگاه دارای سیستم عامل Windows Home هستند و دارای TPM 2.0 هستند.

ایسوس ExpertCentre D500SD و S500SD از 34790 روپیه شروع می شوند. هر دو با 3 سال ضمانت در محل عرضه می شوند و از 23 دسامبر در فروشگاه های انحصاری ایسوس قابل خریداری هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی گوشی ROG Phone 8 ایسوس مشخص شد

نظرات در مورد : سیستم دسکتاپی ExpertCentre D500SD ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *