آیفون 16 اولترا در سال 2024 از راه می رسد

آیفون 16 اولترا در سال 2024 از راه می رسد

اپل هر ساله چهار مدل گوشی هوشمند را برای آیفون‌ها عرضه می‌کند: Mini، Standard، Pro و Pro Max. این بار این شرکت مدل پلاس را به جای مینی روانه بازار کرد و انتظار می‌رود امسال نیز خط تولید مشابهی را ادامه دهد.

با این حال، طبق گزارش‌ها، برای سال آینده، این شرکت مجموعه دستگاه‌های خود را اصلاح می‌کند و می‌تواند یک مدل آیفون اولترا را عرضه کند، که گفته می‌شود برترین مدل ارائه شده، قدرتمندتر از مدل Pro Max است.

در جدیدترین گزارش، مارک گورمن از بلومبرگ فاش کرده است که اپل قصد دارد آیفون اولترا اپل را همراه با مدل های پرو و پرو مکس در سال 2024 عرضه کند، به این معنی که سری آیفون 16 این محصول جدید را از غول فناوری کوپرتینویی خواهد داشت. .

پیش از این انتظار می رفت که مدل اولترا به عنوان بخشی از سری آیفون 15 به عنوان جایگزین مدل پرو مکس عرضه شود، اما اکنون ادعا می شود که پرو مکس همچنان بخشی از خط تولید خواهد بود و اولترا یک اضافه جدید باشد

برخی گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که مدل آتی گوشی‌های هوشمند Ultra از ساختار تیتانیومی بهره می‌برد که ظاهر و حسی ممتاز به دستگاه ارائه می‌دهد. تیتانیوم یک ماده درجه یک در مقایسه با فولاد است و همچنین در برابر خراش مقاوم است، وزن سبک تر و قوی تر است.

گوشی‌های هوشمند با بدنه تیتانیومی زیادی در بازار وجود ندارد، که یک امتیاز منحصر به فرد را برای این شرکت فراهم می‌کند تا آن را به کاربران بالقوه عرضه کند. این ماده همچنین گران است، که احتمالاً می تواند منجر به افزایش قیمت دستگاه شود. انتظار می‌رود که این گوشی دارای بهبودهای اضافی دوربین، تراشه سریع‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و شاید طراحی بدون پورت بدون Lightning یا USB-C باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری iPhone 16 Pro دارای دوربین و نمایشگر جدید هستند

نظرات در مورد : آیفون 16 اولترا در سال 2024 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *