تبلت جدید شیائومی و کسب تاییدیه FCC

تبلت جدید شیائومی و کسب تاییدیه FCC

قبلاً پیدا کردن تبلت ارزان قیمت دشوار بود. به نظر می رسد که آن زمان ها بالاخره از ما گذشته است. تبلت های مقرون به صرفه OPPO و Realme به تازگی برای بازار هند معرفی شده اند. شنیده ها حاکی از آن است که شیائومی نیز در نظر دارد تبلتی ارزان قیمت عرضه کند. نام تبلت در حال حاضر هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد به جای شیائومی پد 6، ردمی پد 6 نامیده می شود. ما امروز این دستگاه را در وب سایت FCC کشف کردیم. شماره مدل 22081283G که مطابق با افشای گذشته است، روی آن نوشته شده بود.

بر اساس یک توییت توسط افشاگر مطرح سیمرانپال سینگ، کشف آن در گواهی FCC علاوه بر تأیید وجود دستگاه، ویژگی های مهم خاصی را نشان می دهد. این تبلت با رابط کاربری MIUI 13 از قبل نصب شده همراه است. همچنین دارای یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی بوده که اندکی بزرگتر از باتری 7100 میلی آمپر ساعتی موجود در اوپو Pad Air است. علاوه بر این، پشتیبانی از 5G و Wi-Fi 802.11ac برای Redmi Pad پیش بینی شد. این تبلت قبلاً در وب‌سایت گواهی CMIIT رویت شده بود، جایی که به عنوان پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac و طیف 5G فهرست شده بود.

مشخصات Redmi Pad کاملا دردست نیست. تصور می‌شود که شماره مدل 22081281AC یک تبلت Redmi که در پایگاه‌های اطلاعاتی CMIIT و 3C در ماه ژوئن نشان داده شد، متعلق به Redmi Pad باشد. این لیست ها Wi-Fi دو باند، شارژ سریع 67 واتی و اتصال 5G را فاش کردند.

متأسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات Redmi Pad 5G در دسترس نیست. این دیوایس ممکن است با MIUI Lite، نسخه کوچک شده MIUI برای دستگاه های ارزان قیمت، مطابق با لیست قبلی در Xiaomiui، از پیش نصب شده همراه باشد. اما طبق لیست فعلی، تبلت Redmi از MIUI13 استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه هر دو دستگاه اتصال 5G را ارائه می دهند، به نظر می رسد که Realme Pad X 5G و تبلت Redmi در رقابت مستقیم باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی و غیرفعال کردن Zili در هند

نظرات در مورد : تبلت جدید شیائومی و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *