سنسورهای گلکسی اس 9 سامسونگ در اختیار سایر کمپانی ها نیز قرار می گیرد

گلکسی اس 9

همانطور که از خبرها می دانید، کمپانی سامسونگ در جریان نمایشگاه MWC 2018، روز گذشته از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود رونمایی به عمل آورد که از بین تمامی ویژگی های مختلف این گوشی هوشمند، قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته توجه افراد را جلب کرد. این قابلیت در دوربین گلکسی اس 9 به لطف سنسور تصویر ایزوسل Fast 2L3 یکپارچه با DRAM میسر گردیده است.

این قابلیت هوشمند به طور اتوماتیک ورود اشیا متحرک به داخل کادر دوربین گوشی را شناسایی کرده که به صورت فوق آهسته حرکت آن ها را ثبت می نماید که این قابلیت می تواند به صورت دستی نیز تنظیم گردد. از جایی که این سنسور توسط کمپانی سامسونگ تولید و طراحی گردیده است می توانیم در آینده انتظار داشته باشیم که در سری نوت و حتی میان رده های این کمپانی همانند سری A نیز شاهد بکارگیری این سنسور باشیم.

گلکسی اس 9

قبلا کمپانی سامسونگ این تبحر را از خود نشان داده است که می تواند فناوری خود را به سایر کمپانی ها فروخته و درآمد بالایی نیز از این فروش بدست آورد؛ برای مثال فروش پنل های اولد آیفون 10 به کمپانی اپل که درآمد بالایی را نصیب سامسونگ نمود. اکنون می توانیم شاهد این مسئله باشیم که در آینده قطعا این کمپانی سنسورهای تولیدی خود را به سایر شرکت ها نیز عرضه خواهد کرد چراکه تاکنون از سنسورهای تولید کمپانی سونی بهره می برد.

البته این نکته فراموش نشود که سامسونگ قطعا در این راه مسیر راحتی را در پیش ندارد، چراکه کمپانی سونی امروز از اکسپریا XZ2 با قابلیت فیلمبرداری 960 فریم بر ثانیه و با رزولوشن HD رونمایی به عمل آورد که گلکسی اس 9 سامسونگ همین ویژگی را با کیفیت 720 پیکسلی ارائه می دهد. گویا این روزها در دنیای تکنولوژی رقابت های میان کمپانی ها هر روز سخت تر می شود و باید منتظر ایده های جدید نیز باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسورهای گلکسی اس 9 سامسونگ در اختیار سایر کمپانی ها نیز قرار می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *