سنسورهای دوربین 48 مگاپیکسلی سامسونگ احتمالا در گلکسی اس 10 رونمایی خواهند شد

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 | اساسا کمپانی سامسونگ یکی از اصلی ترین کمپانی های دنیا می باشد که بسیاری از افراد از گوشی های هوشمند تولیدی این کمپانی کره ای استفاده می نمایند. سامسونگ اخیرا در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند با چندین ماژول دوربین فعالیت می نماید که می توان گفت نسبت به سایر کمپانی ها، چندین قدم جلوتر است و توانسته گوی رقابت را از سایرین برباید. تاکنون شایعات بسیاری در خصوص گلکسی اس 10 این کمپانی منتشر شده است ولی امروز به این نکته اشاره شده که احتمالا سنسورهای دوربین 48 مگاپیکسلی کمپانی سامسونگ در این پرچمدار جدید رویت خواهند شد.

گلکسی اس 10

دو سنسور جدید با نام های Isocell Bright GM1 دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی و سنسور Isocell Bright GD1 دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی اخیرا رونمایی شده اند. هر دو مدل از این سنسورها به نوعی طراحی شده اند که به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند امکان تعبیه تعداد دوربین های بیشتر در گوشی های هوشمند را می دهند و در همین حال ابعاد گوشی ها آنقدرها افزایش پیدا نمی کند. پیکسل های قرار داده شده در هر دو سنسور اندازه ای برابر با 0.8 میکرون دارند؛ همین امر سبب شده است تا کمپانی سامسونگ در سنسوری کوچک کفیت بالایی را ارائه نماید.

گلکسی اس 10

کره ای ها گفته اند که با استفاده از فناوری ایزوسل پلاس، با وجود ابعاد بسیار کوچک پیکسل ها، کارایی بالایی ارائه خواهد شد. به علاوه در شرایطی که گیفیت های پایین تر 12 و 8 مگاپیکسلی برای دیوایس های دارای GM1 و GD1 انتخاب گردد، میزان حساسیت در نور کم تا اندازه ی سنسورهایی با پیکسل های 4 برابری بزرگتر افزایش پیدا می کند. سنسور GD1 کمپانی سامسونگ به امکان ثبت نمودن تصاویر از نوع HDR مجهز می باشد و می تواند عکس هایی با رنگ های غنی تر و حتی در محیط های با نور کم و یا با کنتراست بالا ثبت نماید. بعلاوه، به لرزشگیر تصویر دارای ژیروسکوپ مجهز می باشد.

 

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A23 5G اواسط سپتامبر عرضه می شود

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسورهای دوربین 48 مگاپیکسلی سامسونگ احتمالا در گلکسی اس 10 رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *