سری XIAOMI 11I با پردازنده دیمنسیتی 920 در هند عرضه می شوند

سری XIAOMI 11I با پردازنده دیمنسیتی 920 در هند عرضه می شوند

سری XIAOMI 11I از اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که چیپست مدیاتک Dimensity 920 را به همراه دارند. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند سال جدید را با رونمایی از جانشین موردانتظار Mi 10i خود با نام Xiaomi 11i آغاز خواهد کرد. قابل توجه ترین ویژگی های Mi 10i دوربین 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از 5G بود. با این حال، اگر تیزرهای تبلیغاتی در دسترس باشد، احتمالاً شیائومی 11i دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

به عنوان مثال، تیزرهای شیائومی 11i نشان می دهد که این گوشی با شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد. برای یادآوری، شیائومی قبلاً نشان داده است که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تنها در 15 دقیقه 100 درصد شارژ می شود. اکنون، اطلاعات جدیدی در مورد آنچه که گوشی هوشمند از آن بهره می برد، منتشر شد.

قبل از پخش تیزر، 29 دسامبر، مدیر ارشد بازرگانی شیائومی هند، راگو ردی جزئیات کلیدی در مورد پردازنده ای که گوشی هوشمند به آن مجهز است، به MySmartPrice تایید کرد. به گفته ردی، شیائومی 11i اولین یا یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که با چیپست Dimensity 920 عرضه می شود. به همین ترتیب، مانو کومار جین، معاون جهانی شیائومی اخیراً در توییتر تأیید کرد که Xiaomi 11i HyperCharge دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 920 با پشتیبانی 5G است. جدا از آن، یک میکروسایت اختصاصی برای Xiaomi 11i HyperCharge به پردازنده اشاره کرده است.

جین در اوایل این ماه از گزینه های رنگی و مشخصات صفحه نمایش گوشی Xiaomi 11i HyperCharge انتقاد کرد. مدیاتک در ماه آگوست از Dimensity 920 رونمایی کرد. این چیپست چندین دستگاه چینی تعبیه خواهد شد. با این حال، Mi 11i اولین گوشی هوشمند در هند خواهد بود که دارای تراشه 5G است. متأسفانه، ردی جزییات کلیدی دیگری درباره قابلیت‌های شارژ و سایر ویژگی‌های گوشی فاش نکرد. با این حال، مدیر عامل مدیاتک هندوستان Anku Jain اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه Dimensity 920 ارائه خواهد کرد، فاش کرد.

تراشه میان‌رده Dimensity 920 در نیمه اول سال 2022 عرضه می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، نسبت به نسل قبلی خود، سری Dimensity 800، دارای مجموعه‌ای از ارتقاء چشمگیر است. به عنوان مثال، از فرآیند تولید 6 نانومتری برای ارائه 15 درصد بهبود عملکرد و بهره وری انرژی استفاده می کند. جدای از آن، تراشه Dimensity 920 از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی تطبیقی ​​پشتیبانی می کند. همچنین شامل تصویربرداری HDR است که با موتور سخت افزار فیلمبرداری 4K ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  بخارشوی لباس دستی MIJIA شیائومی 2 معرفی شد

دستگاه‌های Dimensity 920 قادر خواهند بود تا سنسورهای 108 مگاپیکسلی را در خود جای دهند. علاوه بر این، گوشی ها می توانند به ارائه اجزایی مانند نمایشگرهای 120 هرتزی، رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 را دربرگیرند. از نظر عملکرد، Dimensity 920 دارای هسته های Cortex-A78 با کارایی بالا است که فرکانس  2.5 گیگاهرتز دارد. علاوه بر آن، دارای هسته های Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز است. این هسته های کم مصرف در یک پیکربندی 4+4 قرار می گیرند.

فرکانس بسیار کمتر از آنچه در ابتدا می توانستند محدود شوند، باشند. این ویژگی در جهت کاهش تولید حرارت است. علاوه بر این، دارای یک پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای ARM Mali G68 MP4 است. به گفته مدیاتک، این پردازنده گرافیکی به قدری قدرتمند است که می تواند از پس تمامی بازی های AAA آینده برآید. همچنین، Dimensity 920 یک چیپ آماده 5G است. به عبارت دیگر، از شبکه های 5G روی سیم کارت ها به صورت مستقل و همچنین حالت های غیرمستقل پشتیبانی می کند. علاوه بر این، بلوتوث 5.2 و وای فای 6 را پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری XIAOMI 11I با پردازنده دیمنسیتی 920 در هند عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *