سری Reno7 اوپو چهارم فوریه راهی بازار جهانی می شوند

سری Reno7 اوپو چهارم فوریه راهی بازار جهانی می شوند

در اواخر ماه نوامبر بود که شرکت چینی اوپو سری گوشی Reno7 را برای بازار چین معرفی کرد و مدتی بعد نیز راهی بازار این کشور شد. حال بزودی باید انتشار عرضه جهانی خانواده Reno7 باشیم که با طراحی و مشخصات قابل توجهی همراه هستند.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، سری Reno7 قرار است در چهارم فوریه به بازار جهانی راه پیدا کنند. بنابراین علاقمندان در هر کشوری می توانند این سری اسمارتفون اوپو را خریداری کنند و تنها چینی ها دسترسی به این خانواده ندارند.

این سری دو مدل پرو و استاندارد که مانند هر سری مدل پرو گزینه ای بهتر و رده بالاتر است  و مدل استاندارد نیز یک گزینه ایده آل تلقی می شود. البته گفته می شود یک مدل SE اقتصادی هم تدارک دیده شده که ممکن بزودی معرفی شود. گوشی Reno7 Pro به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سنسور IMX766 سونی مجهز است و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم دارد. حسگر دوربین سلفی از نوع IMX709 سونی است و عملکرد تصویربرداری بالایی دارد.

گفته شده این حسگر کیفیت پرتره مانند DSLR را ارائه می دهد. در دیگر مشخصات سری Reno7 باید به فناوری شارژ سریع 65 واتی نسخه پرو و شارژ 60 واتی در نسخه استاندارد اشاره کنیم. هر دو مدل نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز دارند و حسگر اثرانگشت هم در بخش زیرین نمایشگرشان جای گرفته است.

یک منبع نزدیک به اوپو می گوید مدل استاندارد قیمتی بین 28000 تا 31000 روپیه خواهد داشت، در حالی که Reno7 Pro ممکن است بین 41000 تا 43000 روپیه باشد. باید ده روز دیگر تا زمان عرضه منتظر بمانیم تا مشخص شود این شرکت چه قیمتی را در نظر گرفته است.

در اخباری مرتبط گوشی هوشمند Reno7 SE در بازار چین عرضه شد. مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 2199 یوان ( 345 دلار) قیمت دارد در حالی که مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 2399 یوان است، که تقریباً معادل 377 دلار خواهد بود.

با توجه به مشخصات پیشتر اعلام شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED است که وضوح  2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. در بخش پردازشی، دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 900 قدرت می گیرد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی Reno9 اوپو

برای اطمینان از خنک ماندن دستگاه حتی در تجربه کاربری طولانی هنگام انجام بازی، یک صفحه گرافیتی فوق متراکم وجود دارد که شرکت آن را با خنک کننده مایع VC خلاء ابررسانا همراه کرده است. در بخش دوربین، سه حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق به صورت عمودی تعبیه شد. البته باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم که به صورت حفره در گوشه نمایشگر قرار گرفته هم پرداخت.

گوشی اوپو Reno7 SE با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12 عرضه یم شود. درنهایت باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی که به فناوری شارژ سریع 33 واتی مجهز شده هم پرداخت. به هر حال برای کسب جزئیات نسخه جهانی سری Reno7 باید منتظر ماند و مشخص شود اوپو چه برنامه ای برای خانواده رینو 7 رده بالا دارد. ناگفته نماند که سری رینو پرچمداران اوپو نیستند و این شرکت مدل های پریمیومی دیگری هم داشته که بزودی باید نسل جدیدشان را معرفی کند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Reno7 اوپو چهارم فوریه راهی بازار جهانی می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *