سری Redmi Note 11 شیائومی به نمایشگر امولد سامسونگ مجهزند

سری Redmi Note 11 شیائومی به نمایشگر امولد سامسونگ مجهزند

شیائومی بزودی سری Redmi Note 11 میان رده را با مشخصاتی قابل توجه و طراحی برجسته معرفی می کند. به تازگی اطلاعاتی درباره نوع نمایشگر این خانواده منتشر شده که قابل توجه است.

اوایل امروز (22 اکتبر 2021)، شیائومی دوباره سری ردمی نوت 11 را تیز کرد. این بار، این شرکت ویژگی های کلیدی خاصی را در مورد صفحه نمایش گوشی های هوشمند آینده، که یک پنل AMOLED است، فاش کرد.

این شرکت در حساب رسمی خود در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت که پنل AMOLED به سبک تر و نازک تر شدن دستگاه کمک می کند. علاوه بر این، دوربین سلفی پانچ حوله ای دارد که بسیار کوچک است در حالی که حاشیه های صفحه نمایش نیز ناچیز است. اندازه سوراخ سوراخ آن فقط 2.96 میلی متر است در حالی که حاشیه های آن 1.75 میلی متر است. این پنل دارای نرخ رفرش بالا 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و همچنین طیف رنگی گسترده DCI P3 را ارائه می دهد.

در حالی که غول فناوری چینی این اطلاعات را در مورد سری Redmi Note 11 فاش کرد ، یک متخصص حرفه ای نیز جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشت. طبق گفته @ 数码 闲聊 站 پنل AMOLED جدید با نرخ تازه سازی بالا با سوراخ پانچ توسط سامسونگ ساخته شده است. او اضافه کرد که صفحه نمایش غول فناوری کره جنوبی گران نیست، که باید به کاهش هزینه گوشی نیز کمک کند. در حال حاضر ، Note 11 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED 120 هرتز است ، در حالی که انتظار می رود نسخه اصلی آن هنوز دارای یک صفحه LCD باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا ویژگی های کلیدی تبلت Pad 6 Max شیائومی

نظرات در مورد : سری Redmi Note 11 شیائومی به نمایشگر امولد سامسونگ مجهزند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *