سری REDMI NOTE 10 از فناوری NFC 3.0 پشتیبانی می کنند

شرکت شیائومی و ردمی قصد دارند بزودی سری گوشی های هوشمند میان رده REDMI NOTE 10 را معرفی کنند. اسمارتفون هایی میان رده که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی برجسته بهره می برند.

ردمی رسما اعلام کرد که سری Redmi Note 10 در تاریخ 26 مه ساعت 14:00 به صورت زنده منتشر خواهد شد. این شرکت چندین ویژگی از این سری آینده را تحریک کرده است. آخرین تیزر نشان می دهد که سری Redmi Note 10 از عملکرد برتر NFC استفاده خواهد کرد. طبق گفته ردمی ، این مجموعه با NFC 3.0 ارائه می شود. این سری ویژگی NFC را از انطباق نرم افزار با تراشه سخت افزاری عمیق می کند. این یک ارتقا comprehensive جامع است که به طور قابل توجهی ادغام کارت را افزایش می دهد و امنیت را بهبود می بخشد.

  • [NFC 1.0] اولین عملکرد کارت درب آنالوگ NFC ، با چند سناریو کاربردی. این فقط می تواند بخشی از کارت درب را بدون تغییر تنظیمات کارخانه شبیه سازی کند. برای کارتهای در که از تنظیمات کارخانه تغییر کرده اند ، ممکن است امکان کشیدن کارت وجود نداشته باشد.
  • [NFC 2.0] دسترسی به ارائه دهندگان خدمات کارت ، سناریوهای استفاده بیشتر و پشتیبانی از صدور کارت هوا. سناریوهای برنامه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و استفاده از آنها نسبت به نسل قبلی راحت تر است. با این حال ، با گسترش کارت های دسترسی جامعه ، این راه حل نمی تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.
  • [NFC 3.0] با جدیدترین فناوری شبیه سازی کارت درب NFC تلفن همراه ، طیف گسترده تری از کارتهای درب را پوشش می دهد. این راه حل جدید همچنین با درصد موفقیت کارت اعتباری بهتر همراه است. علاوه بر این ، امنیت NFC 3.0 درجه یک و بهتر از نسل قبلی است. برای اولین بار ، NFC از فرآیند تأیید کارت دوم استفاده می کند. با این کار از کشیدن کارت توسط دیگران در محل عمومی جلوگیری می شود.

Redmi ادعا می کند که سری Redmi Note 10 تنها 193 گرم وزن خواهد داشت. برای این شرکت ، این یک “فوق سبک” است اما با توجه به اینکه پرچمدار با وزن بسیار کمتری را دیده ایم ، نمی توان خیلی مطمئن بود. از نظر اتلاف گرما ، سری Redmi Note 10 از اتلاف گرما در سطح بازی به اندازه 16370 میلی متر مربع استفاده خواهد کرد. این دستگاه به طور همزمان از “مواد اتلاف گرما چهار برابر” استفاده می کند. این چهار ماده عبارتند از VC ، گرافیت ، ژل حرارتی ، و فویل مس. با توجه به عملکرد ، ردمی گفت که ذخیره سازی UFS 3.1 دو کاناله عملکرد این دستگاه را بسیار بهبود می بخشد. سرعت خواندن متوالی 1801 مگابایت در ثانیه است و نوشتن متوالی می تواند به 1292 مگابایت در ثانیه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری REDMI NOTE 10 از فناوری NFC 3.0 پشتیبانی می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *