سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

Red Magic به تازگی پرچم‌داران گیمینگ خود را به نام RedMagic 7S و 7S Pro در کشور چین معرفی کرده است و هر دو گوشی دارای فناوری‌های برجسته هستند. گوشی‌های گیمینگ تازه راه‌اندازی شده دارای برگه‌های مشخصات فوق‌العاده پر از سخت‌افزار سطح بالا هستند. این مجموعه شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 ، صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز، فن داخلی با چراغ‌های LED، دوربین زیر نمایشگر و بسیاری موارد دیگر است.

طراحی Red Magic 7S و 7S Pro شبیه مدل های نسل قبلی است. Red Magic با طراحی گوشی های هوشمند خود سازگار است و سعی نمی کند مانند برخی از برندها در آن زیاده روی کند. هر دو گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه Red Magic 7 و 7 Pro هستند که اوایل امسال عرضه شدند. با این حال، هر دو گوشی دارای دوربین جلویی زیر نمایشگر هستند و پنل جلویی منظمی دارند.

قسمت پشتی گوشی‌های هوشمند همان ظاهر نیمه شفاف نمادین را با چند اصلاح دارد. Red Magic 7S دارای یک ماژول دوربین نوار مانند با دوربین هایی است که به صورت خطی تراز شده اند. در حالی که مدل Pro دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل با دوربین هایی است که به صورت عقربه چیده شده اند. در کنار ماژول دوربین، فن خنک کننده مورد علاقه طرفداران را خواهید دید که دارای چراغ های RGB است. گوشی‌های هوشمند دارای دو ماشه بازی حساس به فشار به همراه دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست هستند. در سمت چپ، یک کلید قرمز برای فعال کردن خنک کننده مایع وجود دارد.

سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

Red Magic 7S از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED Full HD+ با نور LTM و DC بهره می برد. جالب اینجاست که نرخ رفرش 165 هرتزی دارد که بالاتر از مدل Pro است. این گوشی دارای آخرین چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. برای خنک نگه داشتن گوشی در حین انجام بازی های سنگین، این شرکت گوشی هوشمند را به فناوری خنک کننده مایع ICE 9.0 مجهز کرد. علاوه بر این، دستگاه همچنین دارای یک فن داخلی بوده که می تواند هوا را تا سرعت 20000 دور در دقیقه به گردش درآورد.

علاوه بر این، گوشی هوشمند مجهز به موتور فریم پایدار Magic GPU است که از همگام سازی رندر و تصویربرداری، یک بافر رندر پنج برابری و تشخیص هوشمند فریم های تکمیلی TC پشتیبانی می کند. این یک گوشی متمرکز بر عکاسی نیست اما هنوز دارای برخی مشخصات دوربین مناسب است. این دستگاه به یک دوربین عقب سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک لنز با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED مجهز شده است. در جلو، این گوشی یک سنسور دوربین زیر نمایشگر 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی ارائه می‌کند. این گوشی گیمینگ توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می شود. در مورد نرم افزار، Red Magic 7S نسخه Red Magic 5.0 را بر اساس اندروید 12 اجرا می کند.

بیشتر بخوانید  نسخه Z50 Mountain Life edition نوبیا معرفی شد

Red Magic 7S Pro مدل بالاتری است و ویژگی هایی مشابه مدل استاندارد دارد. این دستگاه دارای همان صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED اما با نرخ رفرش 120 هرتز بوده و به فناوری Red Magic x Qualcomm LTM هم مجهز شد. 7S Pro همچنین دارای پردازنده اسنپدراگون 8+ Gen 1 است، اما همچنین دارای Red Core 1 اختصاصی این شرکت بوده که یک چیپست مخصوص گیمینگ برای افزایش عملکرد دستگاه است. این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده پیشرفته Ice 10.0 هم است.

سنسورهای دوربین پشتی Red Magic 7 Pro همانند نسخه استاندارد است، با این حال، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ارتقا یافته دارد. Nubia Red Magic 7S Pro از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی افزایش یافته قدرت می گیرد و از شارژ سریع 135 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای سر شارژ استاندارد 165 واتی نیترید گالیوم است. این گوشی هوشمند Red Magic 5.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. Red Magic 7S Pro نیز در مدل ویژه ترانسفورماتور عرضه می شود. مدل نسخه ویژه دارای طراحی الهام گرفته از ترانسفورماتور خواهد بود. با ظاهر نمادین Bumblebee مطابقت دارد. علاوه بر این، دستگاه در یک جعبه خرده فروشی به شکل شش ضلعی عرضه می شود و یک خنک کننده خارجی با الهام از Bumblebee، یک پوشش محافظ و چند لوازم جانبی دیگر را در خود جای داده است.

سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

Red Magic 7 و Red Magic 7 Pro که به تازگی معرفی شده اند، در دو گزینه رنگی Dark Knight و Deuterium Front Transparent در دسترس خواهند بود. مدل Pro همچنین در نسخه ویژه Bumble عرضه خواهد شد که دارای رنگ زرد نمادین است.

Red Magic 7 با قیمت پایه 3999 یوان (تقریباً 596 دلار) برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. در حالی که، انواع حافظه رم 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4799 یوان (تقریباً 715 دلار) عرضه خواهند شد. مدل شفاف با 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی 4899 یوان (تقریباً 730 دلار) قیمت دارد و مدل 16 گیگابایت + 512 گیگابایت با قیمت 5499 یوان (819 دلار) برای فروش در دسترس خواهد بود.

Red Magic 7S Pro با قیمت 5199 یوان (775 دلار) برای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. نسخه Pro همچنین با 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت با قیمت 5999 یوان (894 دلار) عرضه می شود. علاوه بر این، Deutarium one با قیمت 5299 یوان (790 دلار) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه می شود. همچنین در نسخه 16 گیگابایتی + 512 گیگابایتی با قیمت 5999 یوان (894 دلار) موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Red Magic 7S نوبیا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *